The Witcher 3 - A halasztás valódi okai

  • Írta: Shifty
  • 2014. december 11.
  • Érdekesség
Link másolása
Hétfőn jelentette be a lengyel CD Projekt, hogy az eredetileg februárra datált The Witcher 3 késik egy méreteset, s csak májusban kerül boltokba. A cég elnöke, Adam Kiciński most elmagyarázza, miért hozták meg ezt a döntést.

A hét elején arról számoltunk be, hogy a CD Projekt RED nem tudja tartani az eredetileg február végére kitűzött The Witcher 3: Wild Hunt megjelenést, így a lengyel csapat május 19-én dobja csak piacra a trilógia várva várt harmadik felvonását.


Az akkor kapott indoklás elég egyértelműnek tűnt, de a stúdió elnöke, Adam Kiciński egy lengyel gazdasági lapnak sokkal konkrétabb választ adott a csúszás okait illetően. Kiciński ugyanis elárulta, a rajongóknak már elegük van abból, hogy a next-gen játékok tele vannak hibákkal, s miután összeillesztették a játék különálló darabkáit, rengeteg apró, de bosszantó bugra bukkantak, amelyeknek a javításával biztosan nem végeznének februárra.

A The Witcher 3: Wild Hunt PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra fog megjelenni.

17.
17.
kopic
Helyes ! +respekt a fejlesztőknek.
Nyomorult, szarházi Ubifos tanulhatna tőlük.
16.
16.
Gykrizsi
#13: Biztos azért fogyott el pár hónap alatt világszerte a 45.000 Ft-os limitált kiadás.
15.
15.
dan65
#13: Hááát valószínüleg fordítva lett volna ha egyszerre jelennek meg,mivel egyértelműen nagyobb érdeklődés volt a Witcher iránt mint a DA iránt.
14.
14.
moonborn
Akármennyit is csúsztatják bug úgy is lesz benne mert egy ilyen összetett játéknál egyszerűen lehetetlen az hogy ne forduljon elő bug,csak az a nem mindegy hogy mekkora lesz a bugok mennyisége
13.
13.
Hazugság.

Egyértelmű, hogy már februárra is a Dragon Age megjelenése miatt tolták el. most, hogy látják, hogy a játék sikeres, korai februárban kiadni, mert addig nem cseng le az érdeklődés.
10.
10.
Dízel
Oke csússzon, de ha egy darab kis bug is marad benne akkor visszakérem a pénzem. Vagy tudjatok mit, letöltöm, és ha jó megveszem. ennyi.
9.
9.
lolman598
Sose játszottam egyik Witcher-játékkal se (nem igazán az én műfajom),de valamiért az erről szóló híreket mindig elolvasom,és valahogy mindig ez jön le:van még azért olyan fejlesztő,aki inkább eltolja a megjelenést,csak azért (vagy részben,most az majdnem mindegy) hogy normális,játszható állapotban adják ki a játékukat,és ne fél év múlva lehessen egyeltalán nyomatni,amikor más kismillió patchet kiadtak hozzá. Úgyhogy nagy pacsi a fejlesztőknek,és a kiadójuknak,amiért ők normálisabban állnak a játékosaikhoz/vevőikhez!
8.
8.
Azeroth87
Egyébként, ha ilyen szemszögből nézzük, még talán "jó" is, hogy pl.: a AC:Unity ekkorát bukott és ilyen kellemetlen visszajelzéseket kapott, mert ezek szerint a többi kiadó - aki igényes ilyesmire - az levonja ebből a következtetést és óvatosabbak egy kicsit.

Én nagyon várom ezt a játékot.
7.
7.
Necreon
#6: A screenshot-os dologhoz még: ha ki van kapcsolva hogy bekússzon a pici kép, nem segít. Gondoltam ahha, biztos a steam overlay segít. De nem. Bármit csinálsz steam overlay előhozással, semmi hatása. Csak a screenshot, és csak így.

Ép ésszel még mindig nem tudom felfogni, hogy egy játékbeli hibát hogy tud megoldani egy független másik szoftver ennyire specifikus feature-e.
6.
6.
Necreon
A másodiknál nekem a mai napig van egy olyan bugom, hogy a talajtextúrák magassága megemelkedik kb. derékig. Minden normálisan funkcionál, csak a textúrák magasabban vannak. 3x hagytam abba a játékot miatt, túl voltam már mindenen, 5 különféle driver-el próbáltam ki (majd évekkel később újra), friss windows, "bejáratott" windows, friss dx, más dx, modok, melegedési problémák (nem volt egyébként), és egyszerűen nem találtam rá gyógyírt pedig évekre visszamenőleg feltúrtam az összes hivatalos és fan fórumot is.

Majd egyszer csak láss csodát: csinálsz egy screenshot-ot steam-el úgy hogy a sarokban piciben beússzon a készült kép, és helyrehozza. Lehet hogy visszajön 2 óra múlva, akkor még egy kép, és helyrehozza.

Ilyen csodát én még nem pipáltam.


A vicces az, hogy az alapkiadásnál nem volt ilyen baja, viszont az EE után mindig, patch-től függetlenül. Arról nem beszélve hogy a játék közepén tartva (Vergen ostroma) jött ki az EE patch, ami miatt a kar amivel a falról a forró vasat le lehet zúdítani a lent állókra, 90 fokkal elfordulva "spawnolt", és nem tudtál úgy odaállni hozzá hogy Geralt meg tudja húzni. Na akkor hagytam abba újabb fél évre.
5.
5.
Lorthirash
#3: Az a DRM miatt volt egyébként nem azért mert szarul volt optimalizálva,és azt kb 2 hét után kivették inkább.
3.
3.
Macifasz
#1: A 2. rész az elején nagyon bugos volt. Konkrétan atomerőműveken is be-be szaggatott és lagolt. Nem volt játszhatatlan, de messze volt a tökéletestől. Középkategóriás gépen pl. el is lehetett felejteni...kb. a 3. patchig, mert utána már jobb lett, és mnden egyes patch javított picit a teljesítményén. Az extended után meg egyenesen maga a csoda. :-)
2.
2.
KőbányaKispest
Teljesen egyértelmű, hogy valamin változtatna a játékon, meg átírnak 1-2 dolgot, ami nem tetszett nekik.

A bugokat meg patchet fogják orvosolni a megjelenés után. Mert a mai játékfejlesztésben nem igazán trendi azt megvárni, hogy a Józska-Pista a bugokat javítgassa heteken keresztül, amikor a főnök a dollárokat akarja számolgatni a bankszámlán.
1.
1.
Nem tudom, hogy az első két rész premier kiadásaiban mennyi hiba volt, nekem mindkettő extendedben van meg jóval megjelenés után és azok teljesen bugmentesek. Most a dobozos mellé beszereztem jutányosan a Steameset is és hát semmi gondom nem volt azzal sem. Viszont ahogy a srácok hozzáállnak a szériához és úgy általában a játékfejlesztéshez, az példa értékű !
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...