A Sony elhozza a Project Morpheus aktuális verzióját az idei GDC-re. Március 3-án egy közel négyórás sajtókonferencia kizárólag a cég VR-szemüvegére koncentrál majd. A látogatók kipróbálhatják az új demókat, és fény derül a japánok virtuális valósággal kapcsolatos terveire.
Miért is érdemes az eseményt követni? Vélhetőleg szó lesz a várható premier dátumáról, az árszabásról, valamint a Project Morpheusra írt játékokról is megtudhatunk ezt-azt.
A Sony pont egy éve, a GDC keretében jelentette be a saját VR-szemüvegét. A mérnökök és a fejlesztők nem unatkoztak az elmúlt 12 hónapban: noha Shuhei Yoshida, a Worldwide Studios elnöke júniusban azt nyilatkozta, hogy a hardver még nem áll készen a forgalmazásra, a kütyü ősszel már 85 százalékban kész volt. Minden jel szerint egy sokkal fejlettebb technológiát csodálhatunk meg március elején.
A PS4 erősebb ez van. Azt nem értem, hogy ez miért zavar annyira? Az eddigi összehasonlítások alapján nincs óriási különbség.
Már lassan 2 éve írogatod, hogy DX12, Cloud, megatextúrázás stb. Nem unod még, majd ha esetleg kijönnek olyan játékok amiken látszik is a hatása komolyan is fogjuk venni. Addig csak süket duma.
Az Ms téma tényleg nem ide tartozik.
De nemsokára minden kiderül uraim.És akkor Én is írni fogok valamit! ;-)
vagy egy új interjú Brad Warderll (STARDOCK) 2015.feb.11.
http://www.tmag.it/2015/02/11/inside-xbox-one-intervista-brad-wardell-e-chiarimenti-sulle-directx-12/
Letettek valamit,ha ez nem értékelhető akkor nem tudom mi az!
Am nézd össze a két gép GPU-ját. Nagy eltérések nincsenek. Pl írtad hogy a XO-nál van dual lane van. Nem néztem még komolyabban utána, javíts ki ha tévedek, de itt lényegében egy 2. pipelineról van szó. A PS4 esetében pedig jóval több ACE van. Mind két megoldás hasonló problémára ad megoldást, csak máshogy.
"Ha már ígérgetés!....
A fejlesztők 8gb ramot kértek......Megkapták :)"
Számít hogy miért tették bele? A lényeg hogy ott van.
Egyébként a MS se ígérgeti, hogy a DX12 majd csodákat hozz. Nézz utána mint mond Phil Spencer a témáról. Nem is hiszem, hogy annyira amatőrök lennének, hogy bármi fontoshoz is a DX12 kéne. 2 évvel a XO megjelenése után jön majd ki. Tudom későbbre tervezték az XO megjelenését, de bőven nem 2 évvel.
Ha jól tudom, már a Project Cars is támogatni fogja (az Oculus Rift-tel együtt).
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.