Battlefield 4 - közösségi pályaépítés

Link másolása
A Battlefield: Hardline megjelenése ellenére sem hagyja magára a sorozat előző epizódját a DICE. Hamarosan újabb nagyobb patch érkezik a játékhoz, emellett a rajongók együtt építhetik fel az új pályát.

Majdnem napra pontosan egy hónap múlva érkezik a Battlefield: Hardline, de a 2013 novemberében megjelent negyedik rész sem marad frissítések és új tartalmak nélkül.

Annak ellenére, hogy a Hardline-t nem a DICE készíti, azért a svéd csapatnak is van dolga: idén érkezik a várva-várt Start Wars: Battlefront, melynek rengeteg rajongó elvárásainak kell majd megfelelnie. A folytatás és a DICE elfoglaltsága ellenére a közel másfél éve megjelent Battlefield 4 támogatása sem áll le. Bár a játékhoz már megjelent mind az öt beígért letölthető tartalom, az ígéretek szerint az év végéig még biztosan számíthatunk újabb tartalmakra.

A Battlefield 4-hez jövő hónapban biztosan érkezik egy nagyobb, úgynevezett Winter Patch, melyben javítanak a még mindig tökéletlen netkódon és políroznak a Squad Obliteration játékmódon is.


Emellett egy új pálya fejlesztésében segédkezhetnek a Premium-tagok, melyet a Community Test Environmentben próbálhatnak ki a játékosok. A tapasztalatokat és ötleteket megoszthatják a fejlesztőkkel, így építve fel közösen az új pályát. Ha kész az új játszótér, minden platformon ingyen lehet majd letölteni.

15.
15.
Falcon
én meg most vettem meg a bf4 prémiumot 18 ért dobozosan a múlthéten erre felteszik a stor-ra 8 ezerért ...soha többet nem veszek EA játékot dobozosan
14.
14.
DON GONDOCS
Pont ma vettem a tesco-ban a ps3 változatot+ MW3 70% akció
13.
13.
Gamerdavid
Nekem tetszik az ötlet. Ideje volt már valami komolyabb update-nak.
11.
11.
Bobby Kotick
#1: kb.1500 forintért mégis mit adnának?
9.
9.
biohazard rex
#3: Mert biztos nagyobb meló megosztani az SDK-t PC-n aztán, hagyni, hogy a közösség csináljon 1000x jobb pályákat, mint ez. Mondjuk inkább ez mint a semmi.
8.
8.
Trapyd
#3: Akkor értelmezzük mit is mondasz. Szóval régen kaptunk valamit, aminek most töredékét megkapjuk, ráadásul nem is igazán hasznavehető és ugye ez lenne a jó, amit mi nem látunk. Értem.
Tudod ez a hozzáállás is nagyban segít ezt az országot egyre inkább lezülleszteni, hiszen itt mindenből csak elvesznek, ami megmarad az a jó és annak kell örülni és ezt a lakosság túlnyomó része meg is teszi.
7.
7.
FrankBlack
#1: Erre én is így emlékszem. Én pl. régebben a Crysis-hoz is mindig csemegéztem a rajongói map-ek közül. Rengeteg volt belőlük, és köztük szép számmal akadtak igencsak jók is. Én csak az SP map-ekből csináltam egy saját kis válogatást, ami csak azokat tartalmazta, amelyek szerintem tényleg nagyon jól sikerültek, és amiket többször újra is játszottam. Persze a játékidőt, és a pálya méretét illetően vegyesek voltak, de nekem egy "Best of" mappába ezekből összegyűlt közel 100 db. Szóval ezekkel sokkal többet játszottam, mint az alap játék pályáival.

Hasonló volt a helyzet a Call of Juarez Bound in Blood esetében. Szinte többet játszottam a rajongói pályákkal, mint az eredeti gyáriakkal. Még én is nekiálltam a Chrome Ed-nek, és építettem egy kis western várost, belepakoltam sok ellenfelet, és mehetett az SP móka :)
4.
4.
randall13
#3: Mégis ebben mi annyira jó? x"D 10.000 ember beleszólhat egy pálya készítésébe, teljesen reális... :D Adjanak ki egy SDK-t és ne ilyen marhaságokkal hülyítsék az arra fogékonyakat.
3.
3.
logic5
#1: Tényleg semmiben nem látjátok a jót ugye? csak a fika :D
1.
1.
Ooorky
Régebben pályaszerkesztőt adtak és a saját pályáidat ingyen megoszthattad, nem egy játékban elterjedtebbek voltak az ilyen map-ok, mint a gyáriak.
De ma már az is nagy hír ha a készítők bevonnak néhány extra pénzeket fizető játékost egy darab pálya készítésébe...
Igaz a 3 pálya + 2 fegyver # 5$ szintű DLC-ket így legalább el lehet adni a sok monyóknak...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...