A kiadó Stardock szerint az Ashes of the Singularity "a legfejlettebb RTS, amit valaha láttunk", amiben van valami, lévén nem sok olyan programmal találkoztunk eddig, amelyben egyszerre ezer egység háborúzik. A technológiáért a Nitrous Engine felel, amit a játék fejlesztője házon belül kalapál.
Mindezt megkoronázza az AMD-féle Mantle API-támogatása, amely az ígéretek szerint stabil framerate-et produkál a leghevesebb harcok közepette is. A játék sztorija szerint a távoli jövőben masszív harcok folynak a mesterséges intelligencia és az emberek utódai között, a tét az egész Tejútrendszer.
Az Oxide Games szerint a több ezer résztvevő ellenére is átláthatjuk a csatákat, lévén az egységeinket "meta-egységekké" csoportosíthatjuk, így nem kell mindenkinek külön parancsokat osztogatnunk.
Ingyenes és mindent tud amit egy Total Annihilation/Supreme Commander klónnak tudnia kell.
Valahogy csak most kezdtem el jatszani vele amint a Humble Bundlen 1 euroert lehetett hozzajutni.
Ha eleg ujdonsagot hoz, johet
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.