A Star Citizen nem csak a legsikeresebb crowdfunding játék a több mint 75 millió dolláros adományával, de úgy tűnik, az egyik legtöbb helyet foglaló PC-s játék is ez lesz.
A cím hivatalos fórumán beszélgettek arról a felhasználók, hogy mennyi helyet is foglal majd a játék végleges változatának kliense. Az egyik hozzászóló szerint mindössze 30-40 GB is elég lesz gigantikus űrszimulátornak, de a játék fejlesztési igazgatója Jeremy Masker azonnal rácáfolt erre az állításra.
A fejlesztő szerint arra számítanak, hogy a végleges kliens közel 100 GB is lehet. Ez főleg azoknak rossz hír, akik kisebb internetcsomaggal rendelkeznek, hiszen nekik napokig is eltarthat a kliens letöltése. Emellett ne felejtsük el a javításokat sem, melyek Masker szerint a próbálkozásaik ellenére szintén nagy méretűek, akár 20 gigásak is lehetnek.
Több játékos szerint át kellene gondolnia a fejlesztőknek a dobozos változat elkészítését, de szó volt arról is, hogy USB-s pendrive-on is forgalomba hozhatnák a Star Citizent.
A Star Citizen végleges változata valamikor 2016-ban várható.
#56: Bocs, azt benéztem, én Chris Roberts 2003-as játékára gondoltam, azért lepődtem meg a 180k-s polyszámon, de látom hogy kiírtad, hogy hajó.
57-es kommentet azért majd nézd meg, a hasra csapás teljesen reális volt. Az 1.3-as polyszám az elég tisztességes, de te sem hiszed azt ugye, hogy a felére le tudják vinni.
Nekem ennyi volt az össz észrevételem, hogy soknak tartottam ezek a számokat egy játékhoz, mert amíg csak egy modellről van szó, addig ok, el lehet menni nagyon sok millió polyszámig, géptől függően, de amikor ezt egy játékba kell betenni, na az valami egészen más.
Ezért írtam, és tényleg távol állt tőlem a cinizmus, hogyha ezt összehozzák akkor az Guiness Rekord lesz szakmaliag.
"Az 500k-t példának hoztam fel, mivel én találtam 300k-t Dio meg 1.5m-t ami falhoz csapott engem, egy kb középutat néztem."
Tehát hasra csapva kitalálsz számokat és azokat onnantól tényként kezeled, ahham. Egy 1,3 milliós szám bukkant csak fel, de az is egy optimalizálatlan verzióval kapcsolatban.
"Nem is értem, hogy egyeseknek hogyan sikerült szoros kapcsolatot találniuk a világ mérete és a textúrák mennyisége között."
"egyeseknek"
A kötekedéstől pedig elég távol áll a kommentem, csak már marhára untam nézni, hogy mekkora hülyeségeket hordtok össze együttes erővel.
Azt meg nem tudom honnan a francból vetted, hogy az FL hajók 180k polysak. Én több mint 4 évig moddoltam a Freelancer-t és közel 60 hajót csináltam (CAP class~25k), az eredetiek egyike sem éri el még az 50k polyt, szóval ezt nagyon benézted. Ha nem hiszed akkor klikk a profilomra és DA profilomon találsz modelleket, ha meg kötekedni akarsz akkor meg váljék egészségedre, akkor meg tök mindegy mit mondok.
És az hogy te nem találtál semmilyen infót az max azt jelenti, hogy nem néztél jól utána, ezt tükrözi a Freelanceres melléfogásod is.
Vagy akkor az sem igaz amit én mondok meg az sem amit Dio mondott.
Na a világ mérete meg a textúrákat nem tudom hogy nálam hol olvastad, de mindegy is.
Az 500k-t példának hoztam fel, mivel én találtam 300k-t Dio meg 1.5m-t ami falhoz csapott engem, egy kb középutat néztem.
Sosem mondtam, hogy nem készül el a játék, vagy hogy szar lesz, egyszerűen ezeket a poly méreteket baszott nagynak találom, és még ekkorával én játékban nem találkoztam és kicsit furcsállom.
Nem tudom mit kell mindig kötekedni, ha valaki felvet egy kérdést.
Peace
Amúgy már ha a LoD-ot felhoztad kíváncsi lennék, hogy hányas szintűt akarnak itt alkalmazni, főleg a dinamikus ojektumokra (mindenfél cinizmus nélkül).
(Amúgy randall, te mindig valamiért a lod-ot hozod fel, ha valaki grafikai és modellezési témáról beszél, de az nem mindig illik a témába :))
A mip-ről meg annyit hogy ott is van ám egy alsó határ, más szóval gyengébb gépek esetén mekkorát fognak használni (milyen picit pontosabban), mert ugye annak a LoD-hoz igencsak sok köze van. (és ugye az ehhez tartozó minőségromlás mennyire lesz látható).
Mondhat bárki bármit én ekkora polyszámokat játéban még nem láttam, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy akarják összehozni. Ha összehozzák, az Guiness Rekord.
Ezért mondtam, hogy mutass nekem még egy progit ahol ekkora méretekkel számol és le lehet venni a felbontást ilyen drasztikusan.
Vagy úgy gondolod, hogy akinek elég erős gépe lesz hozzá az teszem azt 500k-s polyszámmal rendelkező hajó mondjuk 2-4 mp-es textúrával fog játszani, akinek meg nincs ott redukálják a tizedére a polyszámot, a textúrát meg mondjuk 512-re?
Én nem hinném, hogy ez konstans anyázás nélkül megoldható lenne (és szerintem érted mire gondolok)... De mint már mondtam, legyen neked igazad.
Rengeteg kétségem van ezzel a játékkal kapcsolatban, és Chris Roberts múltja az egyetlen ok amiért még figyelemmel kísérem a fejlesztést.
#47: Kösz papa a linket, szépnek szép ott a videón.
Ha nincs erős géped leveszed , ha erős géped van maxra tolod.
Azt meg ne felejtsd el, hogy a végleges játékban (és itt a véglegesen van a szó) a jó ég tudja hány játékos lesz egyszerre ugyanazon régióba, és próbáld elképzelni, hogy hogy tud majd a gép meg úgy általánosságban a szerver ilyen magas polyszámú modelleket lekezelni, és akkor a textúrák mennyiségét és minőségét nem is mondtam, plusz effektek, meg még egy csomó minden.
Én még nem láttam olyan játékot, legyen az sima single vagy multi ami ilyen minőséggel és mennyiséggel megdolgozott volna.
Te igen?
Hát nem tudom milyen gépekkel akarják majd azt mozgatni, de erre még a Skynet is összeszarná magát...
Nem beszélve arról, hogy egy ilyen részletességű hajó nyers polymodel mérete konverzió előtt is lehet akár 200 mega, utána meg nem is mondom mennyi.
Az összes tartalomra 100 gb édeskevés lesz így valóban.
*zabálni fogják a helyet*
A hajók belső tere is nagy részletességgel van modellezve .
Minden bolygón lesz 2-3 város , majd' mindegyik más stílussal .
Korlátozott méretben ugyan de lesznek bolygó felszínek is.
Aztán lesznek még űrállomások , aszteroida övek , roncs lelő helyek stbstb.
Szóval rengeteg asset lesz itt amiből még csak részleteket látni viszont zabálni fogják a már most látható minőség miatt.
A gond itt nem a 100 gigás hdd szükség a terrabyte-os vincsik világában, hanem majd az internetes sávszélesség lesz felhasználói oldalról.
Megnéztem az SC hajókat meg néhány 3d-s adatot is róluk, hát van olyan ami 300k-s polygon számmal rendelkezik, ami baszott sok.
Hozzávetőlegesen írom a legtöbb MMO-ban, pl STO 30k-50k polysok a hajók, és amikor sok ember van fent még így is beszaggathat (persze ez sok mástól is függ, de nagyban belejátszik).
Szóval nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan akarják ezt majd optimalizálni, és ahogy elnéztem, a textúrák sem éppen kis méretűek.
Ahogy így elnéztem itt írogatnak 1080p-s méreteket, ami alapjában véve nem lenne sok, de amikor egy hajóhoz 3-4 ekkora ( többszintű dif, külön ref, bump/normal) méretű térkép tartozik, na az már azért kemény lesz.
hát igen ott van a Pong is , az mennyi helyet foglal? mégis megunhatatlan!!4
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.