Tavaly őszi hír, miszerint a régóta várt új API, a DirectX 12 a Windows 10-zel érkezik 2015 nyarán, ám utána is még várnunk kell pár hónapot, mire befutnak azok a játékok, amelyek teljes mértékben kihasználják a DirectX 12 előnyeit.
Az Xbox-divízió fejese, Phil Spencer a Twitteren hintette el, hogy az első fecskék valószínűleg 2015 végén landolnak a boltokban. Pontos címeket még nem említett a főnök és azt sem tudni, hogy Xbox One-os, vagy PC-s játékokról van-e szó, ám esélyes, hogy a Fable Legends köztük van.
Az első DirectX 12-es játékokról többet is megtudunk majd az elkövetkezendő hónapokban.
Ez egy kora cikk!
Nem. Két pipeline van, ha az egyikről elfogynak az utasítások a másik lévőket végre tudja hajtani. Ezzel növelik a GPU kihasználtságot, de messze nem a kétszeresére.
"A rendszer 2 gpu-t lát"
Igen, két kissebb GPU-t. Bizonyos esetekben jó lehet, pl a PS4-nél is lehet ezt csinálni és a Morpheusnál a két kijelzőre külön "GPU-n" renderelni. Ez viszont tényleg csak speciális esetekben tud minimmális gyorsulást okozni.
#15
Tele van cikkel a net. Lesz teljesítménynövekedés, csak mondjuk 20%, míg PC-n akár többszörös.
#17
Játékfüggő. Nyilván a benchmarkban nem hazudtak, csak egy olyan játéknál erősen kijön a DX11 hiánya. Aki egy random csőFPS-ben is csodát vár az így járt. Amúgy még kész sincs a DX12, de már bizonyított, kár belekötni.
Bővebben itt: http://www.tmag.it/2015/02/11/inside-xbox-one-intervista-brad-wardell-e-chiarimenti-sulle-directx-12/
http://www.anandtech.com/show/8962/the-directx-12-performance-preview-amd-nvidia-star-swarm/3
Kíváncsi vagyok mire lesz képes a DX 12.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.