Mint ismert, létezett az új Doomnak egy korábbi változata, amit sutba dobott az id Software és a nulláról írta újra a játékot. Ebből az elkaszált verzióból érkezett most egy kiszivárgott gameplay trailer.
Tegnap befutott az új Doom legújabb teasere, ám bizonyára sokan tudjátok, létezett egy korábbi verzió is, amit minőségi okokra hivatkozva elkaszált az id, és újrakezdte a shooter fejlesztését.
Az átvezető videókért felelős Blur Studios egykori direktora, Mark Bristol most egy gameplay trailert osztott meg velünk a törölt verzióból. Érdekes ez a posztapokaliptikus feeling.
Az új Doom a Bethesda E3-as konferenciáján, június 15-én mutatkozik be.
Ha "csak" ennyit fog tudni az új DooM, hogy Brutal DooM, de jobb grafikával, ugyanúgy hangulatos, kemény zenékkel, akkor Én már örömkönnyekkel küzdve fogom végigjátszani újra és újra! ;)
Számoljunk vissza Együtt a Jeles Napig, Én nem leszek rest felkelni hajnalban, hogy láthassam! :)
UI: a tavalyi zárt ajtós bemutatóért pedig csak akkor bocsátok meg, ha tényleg tarolni fog a cucc :D
"A bemutatott demo-ban a játékos egy halott tengerészgyalogos karját szakította le, hogy biometrikus azonosítóként használva kinyisson egy ajtót"
"A hordók rendkívüli mértékben robbantak"
"A játékos mozgása hol lassan kúszó, hol nagyon gyors. Lassabb, mint a doom 1-é, de sokkal gyorsabb, mint a Doom 3-é"
"Láncfűrész, pisztoly, shotgun, dupla shotgun, raktéta és plasma fegyverek lesznek. Nem volt újratöltés vagy másodlagos tüzelés"
"Mancubus rendkívül kegyetlen halált halt, belének darabjait nyomta le torkán a játékos"
"A játékos az ellenség "fejére/tetejére" ugrott /többnyire IMP-ekre/ és brutális közelharci támadásokat láttak. Fején trappolt, végtagjait szakította, 4 vagy 5 féle, különböző láncfűrészes kivégzést láthattak. Dupla shotgun szó szerint cafatokra tépte az egyik IMP jobb felét. Volt olyan is, hogy az IMP, már földön fekve, karját felemelve próbálta magát védeni a láncfűrész ellen, de a játékos kegyetlenül karját átvágva, majd teljesen félbevágva ölte meg "
"A közelharci támadások nem lassították a játékmenetet"
"Grafika nem úttörő, de sokkal jobban néz ki, mint a Rage és lényegesen jobb, mint a Wolfenstein - The New Order. Viszont a fények és árnyékok lehengerlőek"
Nem az a lényeg, egyébként, hogy pontosan ki lőtte le a Doom-ot, ez nem is derül ki igazából semmiből, meg a felvásárlás részleteit sem tudjuk, milyen döntési jogok maradtak az id- kezébe, csak idejön ez másokat okítani, azt se tudja, hogy az id-t megvették, azt se tudja, hogy működik egy nagy cég, ha van anyavállalat, sőt még azt se tudja ki kinek az anyavállalata, ne okítson már másokat...
Ebből meg úgy jön le, hogy az id kezdte újra, a Kotakus cikk is pletykaként illetve "forrásokból" hivatkozta be a ZeniMaxot...
Idézet a Kotaku cikkből: "...When Id's management finally did look at the game, they decided that it didn't live up to their expectations. It wasn’t good enough. And they needed to change direction." Persze végig forrásokról ír, szóval...
Egyéb iránt halkan jegyzem meg, hogy talán nem erről kellene vitáznunk, mikor egy Legenda a Szemünk előtt születik újjá és - remélhetőleg - ismét elfoglalja megérdemelt helyét, mint az FPS műfaj Királya!
Amúgy meg végre lett volna valami érdekes gamma, nekem például tetszene egy ilyen játék, a doom 3 meg nem... :( Szóval jobban örültem volna ha szakítanak az eredeti koncepcióval és csinálnak valami teljesen mást... :(((
2009-ben vették meg az id Software-t, igaz nem Bethesda, mert az valóban kiadó, mármint a Softworks és van a Game Studio, ami valóban játékok fejlesztését végzi. Ettől függetlenül esélyes, hogy Zenimax lőtte le a projektet, amit 2008 óta fejlesztettek és a 2009-es megvásárlást követően véleményem szerint más pályára állították, túlságosan RAGE lett, mert nagyon hasonlít rá a koncepció, így a pár képsor alapján, a Doom pedig jobb, ha megmarad valamivel hűbbnek az elődökhöz, ez pusztán üzleti megfontolás lehetett.
Am a Doom 2-ben volt az hogy volt 10 pályánként bedob egy story-s szöveget és az ellenállástól kapjuk a parancsot hogy kapcsoljuk le a védőburkot az űrhajók körül.
Vagyis ezekszerint a Doom 2 idején játszódott volna.
De am nem nagyon adja a doom felinget. A doom lényege az hogy egyedül vagy és a környezet veszélyes és terorizáló. Emlékszem h a doom 2 várospályáján mien egyedül voltam meg mien nagy volt hozzám képest a map :D
Egyébként nem értem milyen lenne az eredeti doom ha követnénk mivel abban semmilyen történet nem volt. Mentél pályáról pályára és lőttel. Hogy hány ember élt a földön abból ugyan nem tudtad meg.
Ezzel azt gondolom, hogy óriásit buktak volna és félő lett volna, hogy az egész DooM franchise ment volna a levesbe....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.