Már a játék olasz PlayStation Store-os adatlapján is olvashatunk utalásokat a mikrotranzakciókra, illetve pár friss előzetes is említette már őket, így barátkozzunk meg a gondolattal, hogy pénzért is vásárolhatunk könnyítéseket a Metal Gear Solid 5: The Phantom Painben.
A legfontosabb dolog, hogy az ingame vásárlások opcionálisak lesznek, magyarul nem kötelező pénzt költenünk benne, ami abszolút elvárható egy teljes árú játék esetében. Az IGN szerint az így megvásárolható könnyítések csökkentik például a bázisunk építésére fordított időt. Ugyanakkor nem árt tudni, hogy ezt a funkciót multiban használhatjuk, ott pedig kétségkívül előnyt jelent.
Mint ismert, a The Phantom Pain többjátékos üzemmódjában nagy hangsúly lesz bázisunk építésén, hasonlóan a Peace Walkerben látott megoldáshoz. Az ellenséges játékosok betörhetnek hozzánk, nekünk pedig ezt kell megakadályozunk. Itt egy GMP-nek nevezett kreditet használhatunk fel Snake bázisának javítására és fejlesztésére, mikrotranzakciókkal pedig gyorsíthatjuk a műveletet.
A Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain szeptember 1-jén jelenik meg Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PS3-ra és PS4-re, míg PC-re két héttel később érkezik.
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/jimquisition/8524-Fee-to-Pay-and-the-Death-of-Dignity
És ennyi...
Sajnos a pay to win és az 'alkalmazáson belüli vásárlások' ma már nagyobb piac, mint a hagyományos PC-s és konzolos piac együttesen. Ezért az AAA-játékokon keresztül is próbálnak hozzájutni ehhez a tortához.
Láthattunk rá példát az Unity esetében is, ahol szintén mobilos minigame-t kötöttek az AC-hoz. Szerencsére abban a játékban ez megbukott, de a tendencia nem csak él, hanem egyenesen virágzik.
gondolkodtam a játék megvételén, de kizárt, hogy fizessek ezeknek ezek után.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.