Új fejlesztőcsapatot indít Montrealban az Electronic Arts, a Motive Studios vezetését Jade Raymondra bízta a kiadó.
Habár a Motive-nál saját címek is készülnek majd, a csapat első projektje egy Star Wars-játék lesz, egész konkrétan Amy Hennignek és a Visceralnak fognak besegíteni a srácok. Raymond nem mellesleg (és valószínűleg ettől nem függetlenül) a Visceral felügyeletét feladatul kapta, és miután szorosan együttműködnek a BioWare helyi fejlesztőcsapatával, az új Mass Effecthez is köze lehet majd.
Jade Raymond tavaly októberben hagyta ott a Ubisoftot, talán nem túlzás azt állítani, hogy ő az egyik leghíresebb játékfejlesztőhölgy. A Ubisoft Montrealnál producerként dolgozott az első két Assassin's Creeden és a Watch Dogson, később pedig a torontói stúdiót igazgatta, ahol a Splinter Cell: Blacklist munkálataiban is részt vett. Habár Raymondot a ubisoftos pályafutása miatt ismerjük a leginkább, már az EA-nél is dolgozott egy darabig - a The Sims Online producere volt.
Errol ennyit.
Next...
Ennel tucatjaval rohangalnak jobb nok az utcan.
Ilyen foton ahol profi a bevilagitas es annyi vakolat van a picsara dobva amit mar gletvassal visznek fel ra, meg a 35-eve halott dednagyanyam is jol nezne ki a mostani allapotaban...
Csak annyit akartam tudni, hogy ő tényleg egy amolyan fejlesztő géniusz-e, vagy csak egy a sok közül (aki mellesleg csinos is). Az AC sikere nem hiszem, h egy másik kompetens fejessel is kevesebb lett volna, a splinter cell blacklist meg egy kicsit fail volt :D
Csak az zavar engem egy kicsit, hogy rengeteg fényt kap a csajszi és rengeteg hír van róla, holott simán beleeshet az átlag közé tehetségileg. Vele egyszintű producerek meg fejlesztők fele ennyi hírnevet nem kapnak, a tényleg kiemelkedő figurák pedig ugyanannyira ismertek.
Tényleg ennyit számítana a külső itt a játékiparban is? :D
:D
/s
Amúgy:
She received a Bachelor of Science degree from McGill University in 1998, where she majored in computer science
Sony Online Entertainment
Jeopardy! (Programmer) [10]
Trivial Pursuit
Electronic Arts
The Sims Online (2002) (Producer) [11]
There Inc
There (2003) (Producer/Art) [12]
Ubisoft Montreal
Assassin's Creed (2007) (Producer)
Assassin's Creed II (2009) (Executive Producer)
Watch Dogs (Executive Producer)
The Mighty Quest for Epic Loot (Executive Producer)
Ubisoft Toronto
Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist (2013) (Executive Producer)[13][13][14]
Motive Studios
Untitled Visceral Games Star Wars game[9]
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.