A Crystal Dynamics eddig csak a Rise of the Tomb Raider Xbox One-os verzióját promózta, most végre megnézhetjük, hogy miként fest a játék a Microsoft előző generációs konzolján. A különbség nyilvánvaló.
Az alábbi képeket megnézve gyorsan megállapíthatjuk, a Rise of the Tomb Raider Xbox 360-os verziója gyengébb minőségű textúrákkal, kisebb látótávolsággal rendelkezik, és nyilván kevesebb objektumot pakol a képernyőre, mint az Xbox One-os változat. Ettől eltekintve csúnyának azért nem neveznénk.
A Square Enix nemrégiben jelentette be a játék 140 eurós gyűjtői kiadását. Bővebb információkért olvassátok el az előzetesünket. Az új Tomb Raider Xboxra november 10-én jön, de jövőre PC-re és PS4-re is megjelenik majd.
Felül találjátok az Xbox One-os változatot, lent pedig az Xbox 360-ast:
Én úgy gondolom itt is nem szerencsés Lara-t 40e polyból összerakni, mellette a fák meg kb. X360-on is elfutnának.
#27: Mivel a portot egy teljesen mas csapat csinalja, igy nekem azert voltak aggajaim a minőséggel kapcsolatban. De ezen par kep alapján megnyugodtam, bar majd gameplay fog mindent eldönteni.
És szerintem ez tök jól néz ki ahhoz képest hogy last-gen,nem értem miért baj hogy ezt gondolom.
Bárcsak minden portot így csinálnának meg.
Fején találtad a szöget.Nem gondoltam volna hogy ennyi mindent ki tudnak még préselni a 360-ból.Le a kalappal.
Vajon közel 10-éves pc-ken megmoccanna ? Mert kb annyi idős a kis box :)
Nagyon szép teljesítmény még így is nagy tapsot nekik !
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.