Half-Life 3 a Naughty Dogtól?

  • Írta: Shifty
  • 2015. szeptember 15.
  • Érdekesség
Link másolása
Neil Druckmann, az Uncharted 4 rendezője a Twitteren jelezte, nem lenne a Naughty Dog ellenére, ha megkapnák a Valve-tól a Half-Life-jogokat, a többit pedig csak bízzák rájuk. Nathan Drake Black Mesában. Érdekes lenne!

Több évnyi várakozás és hitegetés után jó eséllyel kijelenthető, hogy a Valve már soha nem fogja elkészíteni a Half-Life várva várt harmadik részét. A Naughty Dog azonban örömmel vállalná el ezt a nemes feladatot.

Neil Druckmann, a The Last of Us és az Uncharted 4 rendezője ugyanis a Twitteren egy vicces bejegyzésben jelezte a Valve-nak, adják nekik oda a Half-Life jogait, a többit pedig bízzák csak rájuk. Jó eséllyel csupán viccelődésről van szó, de azért egy pillanatra érdemes lehet belegondolni, mit tudna kihozni a Naughty Dog a Half-Life-ból.

51.
51.
delphijos
#50: Na ja, de egy mai szemmel is "álleejtős" grafika mellé az amit mondasz szerintem 2 év fejlesztés lenne. Én is kétlem hogy a Valve belevágna ilyesmibe....
50.
50.
br1Koo
#48: Szerintem manapság pont hogy nagyot lehet alkotni, lévén minden játék tele van vágva qte-el, bejátszásokkal, meg sablonos semmitmondó küldetésekkel. Nekik elég ha a régi formulánál maradnak, nyílván valami új fegyverrel, ami egy új játékmechanikát ad a játéknak. Ha megnézzük a 2. részt gyakorlatilag a gravity gun, meg az akkoriban egyedinek számító fizika bedarált minden más játékot a piacon (meg természetesen maga a játék összetettsége). Én egyébként a Dishonored 2-t várom, mert az első rész is sokat merített a half-life.ból, lévén jelen voltak hl fejlesztők a játék készülésekor.
49.
49.
Yanez
#48: Pont, mint a Doom 3 esetében.
48.
48.
delphijos
#41: Egyetértek, de pont ettől félek hogy ma már egy Valve által fejlesztett új HL se biztos hogy kifordítaná a sarkaiból a világot. Nem mondom hogy rossz lenne mint játék, de akkora változást biztos nem hozna a műfajban ( vagy legalább is kétlem) Pedig szerintem nagyan sokan tényleg valami hasonlót várnának. És aztán csalódás lenne a vége.....
47.
47.
unrealnoise
#46: Jah és ezer példát hozhatnék fel, sőt szinte az összes komolyabb cég a nagyobb nyereség, hírérték satöbbi kapcsán befektet különböző projektekbe. Mert a több nyereség az jobb... Azt megint vissza lehet forgatni, még "jobbá" téve az adott cég termékét.
46.
46.
unrealnoise
#4: Jézus mária! Ez aztán érvelés volt! Hol csináltad végig a 8 általánost?! Oké, akkor a

1.) Nintendo 2.) Microsoft 3.) Sony 4.) Apple sem csinál semmit már, mert van bőven elég tartalékuk is, a PSr-et exkluzívok nélkül is vinni fogják, az Apple meg eléldegél az App Store bevételeiből, az iOS-t meg nem is fejlesztik, mert minek, ha van pénz.

Jézus mária...
44.
44.
kamgecam
#41: Oké ezt elfogadom,és valóban túlzás volt a reakcióm.Egyébként meg tök felesleges összehasonlítani a két játékot.Mindegyik mestermű a maga nemében.
43.
43.
Perseus84
Ott a pont. Koszi :)
42.
42.
br1Koo
#41: Pontosan ez az amiért a Naughty Dog-nak semmiképp nem szabad HL-t fejlesztenie. Nem is kell ennyire messze menni, hogy HL, elég ha megnézzük a Portal-t. Egy rém egyszerű, szaros puzzle játék, de mégis úgy van tálalva amit nem sokan képesek a Valve-on kívül elérni.
41.
41.
br1Koo
#36: Kicsit kiborult nálam a bili amikor azt olvastam, hogy a Last of Us egyedibb, ennyi az egész. A Last of Us egy 6-7 éve rongyosra járatott ötletet ad el a remek karakterekkel és a brilliáns, sorozatszerű sztorival, amivel nincs is baj. Viszont had kérjelek meg ne hasonlítsd össze egy olyan játékkal ami konkrétan alapvető elvárásokat eredményezett az fps műfajban, és aminek az atmoszférája és játékmenete semmi máshoz nem hasonlítható, se stílusban, se felépítésben, semmiben(vagy ha igen, akkor azt lehet a Half-Life-hoz hasonlítani, nem fordítva).
40.
40.
Chrysh
#39: *a PS egyik gyöngyszemétől az érdemet
39.
39.
Chrysh
#37: Azért addigra mire kijött, volt annyi hozott anyag, hogy nagy odafigyeléssel meg lehessen csinálni egy ilyen kaliberű játékot.

Mármint itt dobálózunk azzal, hogy karakterdráma, meg dramaturgia, ami minden áldott alkalommal előkerül a TLoU-t illetően, DE ezen kívül játékmechanikailag hozott bármi újat a valóban szép grafikán kívül? Aligha...max tökéletesre csiszolta, ami nem vitás.

Akkoriban a HL-nek ennyi SE jutott, gyakorlatilag sok játékmechanikai alapot ők tettek le alapként, hogy aztán ezen sikereken keresztül létrejöhessen egy olyan játék, mint pl.: a TLoU

Egyáltalán nem akarom elvitatni a PS egyik gyöngyszemétől, de be kell látni, hogy a mély történeten és karaktereken kívül minden más adott volt ehhez.
37.
37.
Spectrum
#34: A TLou egy mestermunka kifinomult játékmenettel és olyan mély karakterdrámával, amit azelőtt nemhogy játékban, de filmen sem sűrűn láthattunk. Minden perce fantasztikus volt, akár PS3-on, akár PS4-en játszottam vele.
36.
36.
kamgecam
#35: Egyedi,mély és kifinomult a dramaturgiája az üzenete,ahogyan felépíti a karaktereket és a közöttük lévő komplex emocionális kapcsolatot.Az hogy egy halott,sivár és reménytelen világban mégis minden látszólagos értelmetlensége ellenére erősebb a remény.
35.
35.
Stranger
#17: Mi az egyedi benne? Ne érts félre, a HL sem az egyedisége miatt lett elismert, de én a TloU-ban még annyit sem látok mint a HL-ben. Egy mainstream piacra szánt játék a sok közül, nagyon jó kivitelezésben.
34.
34.
kamgecam
#28: Gamekapocsra? :D

Nem viccből írtam.Én így gondolom.
Számomra a Last of Us nemcsak az év hanem a generáció játéka volt.
A mókás inkább az hogy képtelenek vagytok más véleményét elfogadni és egyből személyeskedtek.
Nem baj ha Te másként gondolod,de miért "bántasz" ha én nem bántottalak?
33.
33.
kamgecam
#29: Ez rosszul esik tőled kopic,de tiszteletben tartom a véleményed.
32.
32.
kamgecam
#30: Vagy egyszerűen csak más véleményen vagyunk.
30.
30.
Chrysh
#28: Nem kell ekézni az illetőt, hogyha korából fakadóan mond ilyeneket, mert akkor nyilván már a HL-ben nem látja azt a bizonyos varázst, ami miatt úttörőnek mondható a játék, sőt nem is érti. Ellenkező esetben mindent visszavonok és jöhet nyugodtan az a szántóeszköz.
29.
29.
kopic
28.
28.
br1Koo
#17: Mókamester :D Jézus istenem, hova kerültem..
27.
27.
Chrysh
#23: Végül is minden második hírnél ez megy, baromira hiányzott, hogy te is belekotnyeleskedjél ebbe...
26.
26.
PaprikaJancsi
Legalább jó kezek között lenne, akik minőségi címeket hoznak létre, nem CS:GO és TeamFortress 2 fegyver skinek készítésével töltik az idejüket.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...