A Rocket League júliusban debütált PC-n és PS4-en, és azonnal elcsavarta a játékosok fejét: az autóversenyt és a focit ötvöző címre több mint 5 millióan csaptak le a megjelenése óta.
A játék óriási meglepetést okozott, ezzel a sikerrel valószínűleg a fejlesztők sem számoltak. Ha már azonban így alakult, a Psyonix arra készül, hogy a jövőben gőzerővel tolja a cím szekerét, ennek a része lehet az is, hogy a minap megszellőztette: több stúdióval is tárgyaltak már arról, hogy mozi- vagy tévéfilm készüljön a játék alapján, sőt az is szóba került, hogy "hagyományos" játékautók formájában is megörökítsék a Rocket League járgányait.
A készítők természetesen semmilyen konkrétummal nem szolgáltak még, azt is leszögezték, hogy nem tudnak bejelenteni semmit, mert egyetlen idevágó szerződést sem írtak alá. Ennek az is oka, hogy az érdeklődőknek elég sok kérdése van a Rocket League háttértörténetét illetően, ettől függetlenül izgalmas idők ezek a Psyonix számára: "Most jutottunk el oda, hogy az emberek, akik együtt akarnak dolgozni velünk, jóval híresebbek nálunk. Őrület. Olyan cégekkel vannak megbeszéléseink, akikről nem is tudtuk, hogy Rocket League-játékosok - nem hiszem el!" - nyilatkozta a csapat marketingese, Jeremy Dunham.
A készítők ezzel együtt bejelentették a játék következő DLC-jét is, a Revenge of the Battle-Cars októberben jelenik majd meg. A különböző kiegészítők mellett a csomag fő attrakcióját a Rocket League elődjének számító Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars két klasszikus verdája, a Scarab és a Zippy jelenti.
Ez a játék kiváló példája annak, hogy a legnagyobb esport játékok (talán a star craft 2 kivézelével) mennyire kiaknázatlanok. Egy fejlesztő aki belead apait anayit, sokkal nagyobb durranást hozott volna ki belőle. De ennél nincs moddolás, nincs többfajta pálya, az épeszű részletes autó customizálás helyett még a skineket is pénzért vesztegetik. Mennyire abszurd ez? Trackmania körberöhögi.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.