Star Wars: Battlefront - újabb szervereket indítanak
- Írta: barackostej
- 2015. október 9.
Tegnap indult el a Star Wars: Battlefront nylít bétatesztje, azonban többen már az indulásnál problémákba ütköztek. A játék nem volt hajlandó csatlakozni a szerverekhez, vagy ha igen, akkor sokakat a meccs közepén dobott le. A fejlesztők tudnak a problémáról, és a Twitteren közzétett üzenet szerint újabb PC-s szervereket állítanak be, hogy elbírjanak a hatalmas tömeggel.
A problémák ennek ellenére továbbra is fennállnak, ráadásul nem csak PC-n, hanem konzolokon is: a fórumokon többen arról írnak, hogy nem kapták meg még a bétakódot, annak ellenére, hogy megérkezett az e-mailes értesítés. Mások továbbra sem tudnak a szerverekhez csatlakozni, és vannak olyanok is, akiket fagyások akadályoznak. Természetesen egy bétatesztről van szó, így a problémák érthetőek.
Szerintem ez sokkal inkább egy játék különböző képességekkel, szerintem teljesen jó játék ez.
A lényeg hogy ne adjuk fel az elején.
Kb. óra játék után lockolsz ki annyi fegyót, meg képességet, hogy elkezdhetsz normálisan, taktikusan játszani és az addig "sivár" játéktér hirtelen kiszínesedik, kiszélesedik, pont.
Aki azt mondja, hogy semmi újítás nincs benne csak egy felskinezett bf, na az sem sokat játszott sem a bf-ekkel sem pedig ezzel. Az ördög a részletekben van, mint mindig. Pl nincs ballisztika, vagyis van, lassabbak a lövedékek és nincs esésük. Teljesen másképpen kell védekezni, támadni gépek ellen (at-at), van fireteam (valaki mintha ezt hiányolta volna), a fegyverek között abszolút meg lehet találni a stílusodnak és a pályának megfelelőt, qrvára nem mindegy melyiket használod az adott pályarészen. A két játszható mod hol is van a bf-ekben?! Nameg a háborút millió éve ugyanúgy vívják, mit is kellene újítani, fussanak háttal előre, vagy mit? A bf-ek tökéletesre csiszolták ezt a játékstílust, pont jó, hogy csak a részletekhez nyúltak, minek bántani azt ami jó? Aztán sokan nehezményezték, hogy "én belelövök 10-et az enemy meg egy lövésből lelő", van hs ami sokkal nagyobbat sebez. Van egy lövéses sniper is amivel a pálya másik végére egy hs elég, szóval simán lehetséges. + Lehet fokozni adott fegyver tűzerejét rövid időre csak használni kell ezeket a kártyákat. Amikor az összes fegyver megvan és minden képesség fel van oldva, na onnantól kezdődik a játék. Én közel 7 órát játszottam vele első nap és csak a "repcsiket" nem veséztem ki (mert mindig földhöz csaptam :D), de a pályákban még rengeteg van. A drop zone-on pl volt olyan meccs amikor 3-3 volt az állás, az idő lejárt és az utolsó foglalást 4x kellett behúzni mire sikerült, azaz 10 perc izom taktikus pofozkodás. A walker assault mapon meg még csak a felszínt karcolgatják a játékosok abban még rengeteg van, annyira összetett és nagy map.
Ha hiányosságot kellene említenem akkor az a kevés pálya, de ez is csak azért mert marhára kíváncsi vagyok pl egy Endor bolygóra :). Én pont rohadtul nem vártam ettől a játéktól semmit, sőt azt gondoltam, hogy egy kalap szar lesz. Tévedtem. Eddig nekem kellemes csalódás.
Egyértelmű (és mindig is egyértelmű volt), hogy a SW Battlefrontot Star Wars rajongók csinálják Star Wars rajongóknak és ezt rendkívül jól vitték véghez most is a béta alapján. Ilyen szintű SW-hangulatot csak az igazi fanok tudnak összehozni, látszik, hogy imádják, amit csinálnak. Számomra, mint Star Wars rajongóra elementális hatással van a játék, sokszor azon kapom magam, hogy nem is játszom, csak leteszem a hajam attól, ahogy mellettem dübben le a lépegető lába, nézegetem a mechanikai elemeit, hogy mennyire aprólékosan a helyén van minden. A kétlábúak úgy mozognak, mint a filmben, Luke lezuhant siklója ott van belefúródva a hóban, pont ahogy a hoth-i csatamezőn hagyta, a lőtornyok, meg a "tányér-lövegek" pont úgy durrannak szét találatkor, mint a filmben, a hangok, a látvány, minden a helyén van. Megelevenedett a hoth-i csata és ott lehetsz, láthatod belülről.
Luke és Darth Vader, meg a többi NEM HALHATNAK MEG egy igazi SW-játékban, őket nem ölheti meg mindenféle jöttment kis gyalogos, viszont egy sebezhetetlen Darth Vader kicsit eltolná a játékmenetet, azért van a letérdelés. Elfáradt, kicsit meditál :)
Ez a játék elsősorban (ha nem kizárólag) Star Wars rajongóknak készült, a többiek vagy eszik, vagy nem. Egy olyannak, aki nem tudja kívülről, előről hátulra, hátulról előre a filmeket, nem furcsálja például, hogy a Hoth-on Luke miért feketében van és nem narancs pilótaruhában (na jó, így ikonikusabb) és hogy hol vannak a Taun-Taunok, annak ez a játék nem fog mondani semmit.
Nekem piszkosul bejön.
Nekem se jött be a játék annyira, arról nem is beszélve, hogy oké, 6-8 féle játékmód még lesz benne, de eddigiek alapján kb 1 hét és az egészet megunod :(
A SW ToR fogalmam sincs miféle lehetett.
Ami viszont nagyon fura, hogy ami tartalom ebben van, még ha figyelembe veszem, hogy csak részét láthatjuk is, nem több, mint egy át-skinnelt Battlefield DLC. Mondjuk az igényesebb fajtából, de önálló játéknak ez nagyon kevés és iszonyatosan le van butítva. Persze majd jönnek tonnaszám a DLC-k és 200-ért a végén kapnak a rajongók egy teljes játékot, de szerintem ebben a formában nem ,hogy 60 jurót nem ér, de 20-at sem adnék érte, még ha baromira élvezetes is tud néha lenni.
Amit viszont nagyon utálok, de ez a játék-stílus sajátja, az ide-oda rohangálást ( na ezért én bannt osztanék :))) és a pálya másik végéből 1 lövéses killeket. Néha hátulról sorozok valakit fél percig, nem hal meg, majd megfordul és 1 hit-el kinyír. A statból meg az látszik, hogy el sem találtam, ami azért minimum furcsa... Furán jönnek a kill-ek is. Van olyan meccs amikor 10+ killre alig jut 1-2 halál ( mégis vesztünk ), máskor meg alig érek el 1-2 kill-t de nyerjük a kört :) Nagyon nagy a szórás és érzésre is az egyik kör nagyon bejön a másik meg kínszenvedés.
A Dropzone-t szerintem egy-két nap alatt meg lehet unni, a walker-assasult meg csak birodalmi oldalról élvezetes, nagyon kellenének a pályák :) Nagyon kicsi minden pálya és tényleg könnyen kifullad a dolog. A survival meg szinte említésre sem méltó.
Egy szó, mint száz, azt érzem, hogy jól nyúltak hozzá a dologhoz, de tartalmilag nagyon karcsú lett a játék. Élvezeti faktorral nem lenne gond, de a szavatosság az nagyon kifogásolható és nem utolsó sorban baromi drága.
remélem titokban az erőfórásókat és pénzt a következő battlafildbe ölték mert a bizalmat ezután vissza kell szerezni újra
vagy a másik verzió hogy egy sw.filmet sem láttak
a pálya dizájnereket kirúgnám az tuti
Gyakorlatilag kivettek minden realitást a játékból, kivettek minden taktikai lehetőséget, amit esetleg a BF játékokba belekódoltak. Gyakorlatilag ez egy QA:SW, amit 5 éves kortól 12 éves korig lehet ajánlani és élvezni, idősebbként alig.
Pedig megvolt a lehetőség. Nem tudom ,a DICE-t vagy a Disney-t kell érte szidni, de a marketing részleget mindenképpen a kurva anyjába elküldeném, akik kitalálták a célközönséget, a játék kiherélését, és azt hogy "élvezhetővé és fogyaszthatóvá kell tenni az 5-12 korosztály számára" Hogy basznák meg.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.