Star Wars: Battlefront - újabb szervereket indítanak

Link másolása
Kissé problémásan indult a Star Wars: Battlefront bétája: sokan nem tudtak csatlakozni a szerverekhez, míg másokat a játék közben dobott le a játék. Jó hír, hogy a fejlesztők dolgoznak a hibák kijavításán.

Tegnap indult el a Star Wars: Battlefront nylít bétatesztje, azonban többen már az indulásnál problémákba ütköztek. A játék nem volt hajlandó csatlakozni a szerverekhez, vagy ha igen, akkor sokakat a meccs közepén dobott le. A fejlesztők tudnak a problémáról, és a Twitteren közzétett üzenet szerint újabb PC-s szervereket állítanak be, hogy elbírjanak a hatalmas tömeggel.

A problémák ennek ellenére továbbra is fennállnak, ráadásul nem csak PC-n, hanem konzolokon is: a fórumokon többen arról írnak, hogy nem kapták meg még a bétakódot, annak ellenére, hogy megérkezett az e-mailes értesítés. Mások továbbra sem tudnak a szerverekhez csatlakozni, és vannak olyanok is, akiket fagyások akadályoznak. Természetesen egy bétatesztről van szó, így a problémák érthetőek.

75.
75.
Ruga
Na hát csak megtörténik az értelmes vita itt a gamekapcson is minden személyeskedés nélkül. Pukkanjon a pezsgő! :D
73.
73.
Alapvetően péntek hajnali egykor jött le, négyig toltam. Szombat délelött kimaxoltam folyamatosan fenn vagyok, mert tudom, hogy nem fogom megvenni. Majd ha husz juro körül lesz az ára, mert ennél többet nem ér nekem. Taktikussagról meg csak annyit, hogy a bevédés alatt is mindenki össze vissza rohangál. A legizgalmasabb meccseinken egy nyamvadt pontért harcoltunk tíz percet ! ;) Nem látok semmi összedolgozást, persze ismeretlenekkel nyilván nem olyan. A legkomolyabb az volt amikor aljas módon pajzzsal az utolsó pillanatban öngyilkos módon visszaszereztem a podot majd feldobtam egy gránátot, hogy aki utánam jön az is örüljön ! Ezt megcsináltam tízszer mire eszébe jutott valakinek olyan puskát hozni ami átlő a pajzson... ;)
70.
70.
Stranger
#64: Nem csak a taktika a lényeg, miért ezen lovagoltok? Egyelőre az innováció teljes hiányát mutatja a játék. De aki szerint a BF tökéletesre csiszolta a játékstílust... A mainstream piacra szánt pörgős szar lett abból is. Rengeteg BF1942/2 mod megmutatja, hogy milyen irányba kellett volna mennie a sorozatnak. Mert azok több újítást mutatnak fel, mint az utolsó 3 BF játék összesen. A mai játékokban annyi a lényeg, hogy pörögj és lőj. Nem veszed észre, hogy olyan különbségeket kell felsorolni mint a ballisztika hiánya? Vagy olyan dolgot kell kiemelni mint a védekezés és támadás gépek ellen? Ezek alap elvárt dolgok.
69.
69.
Thor Vath
*miben. Bocs
68.
68.
Thor Vath
#48: Tulajdonképpen miden szeretnéd, hogy különbözzön egy Star Wars-témájú online multi fps egy nem Star Wars-témájú online multi fps-től a játékmódokon, a fegyverkarakterisztikán, és a környezeten kívül?
67.
67.
delphijos
Hát az össze-vissza rohangászásról nekem is az a véleményem, hogy mindeki tudja hogy kevés idő van a beta játékra, és ezért mindenki kicsit "sietni" akar, és nem azzal "húzni az időt" hogy kiismerje a pályát, csak menni és lőni amíg lehet. De lehet hogy nincs igazam.
50.
50.
Lorthirash
Szerintem ez egy nagyszerű játék pont azért mert nem egy átlag bf .
Szerintem ez sokkal inkább egy játék különböző képességekkel, szerintem teljesen jó játék ez.

A lényeg hogy ne adjuk fel az elején.
47.
47.
Ruga
Hát bazz aki 20 perc után eldöntötte, hogy ez szar agyatlan lövölde azt pont nem tartom véleménynek csak egy hisztis kirohanásnak mert szarrá lett lőve pl.
Kb. óra játék után lockolsz ki annyi fegyót, meg képességet, hogy elkezdhetsz normálisan, taktikusan játszani és az addig "sivár" játéktér hirtelen kiszínesedik, kiszélesedik, pont.
Aki azt mondja, hogy semmi újítás nincs benne csak egy felskinezett bf, na az sem sokat játszott sem a bf-ekkel sem pedig ezzel. Az ördög a részletekben van, mint mindig. Pl nincs ballisztika, vagyis van, lassabbak a lövedékek és nincs esésük. Teljesen másképpen kell védekezni, támadni gépek ellen (at-at), van fireteam (valaki mintha ezt hiányolta volna), a fegyverek között abszolút meg lehet találni a stílusodnak és a pályának megfelelőt, qrvára nem mindegy melyiket használod az adott pályarészen. A két játszható mod hol is van a bf-ekben?! Nameg a háborút millió éve ugyanúgy vívják, mit is kellene újítani, fussanak háttal előre, vagy mit? A bf-ek tökéletesre csiszolták ezt a játékstílust, pont jó, hogy csak a részletekhez nyúltak, minek bántani azt ami jó? Aztán sokan nehezményezték, hogy "én belelövök 10-et az enemy meg egy lövésből lelő", van hs ami sokkal nagyobbat sebez. Van egy lövéses sniper is amivel a pálya másik végére egy hs elég, szóval simán lehetséges. + Lehet fokozni adott fegyver tűzerejét rövid időre csak használni kell ezeket a kártyákat. Amikor az összes fegyver megvan és minden képesség fel van oldva, na onnantól kezdődik a játék. Én közel 7 órát játszottam vele első nap és csak a "repcsiket" nem veséztem ki (mert mindig földhöz csaptam :D), de a pályákban még rengeteg van. A drop zone-on pl volt olyan meccs amikor 3-3 volt az állás, az idő lejárt és az utolsó foglalást 4x kellett behúzni mire sikerült, azaz 10 perc izom taktikus pofozkodás. A walker assault mapon meg még csak a felszínt karcolgatják a játékosok abban még rengeteg van, annyira összetett és nagy map.
Ha hiányosságot kellene említenem akkor az a kevés pálya, de ez is csak azért mert marhára kíváncsi vagyok pl egy Endor bolygóra :). Én pont rohadtul nem vártam ettől a játéktól semmit, sőt azt gondoltam, hogy egy kalap szar lesz. Tévedtem. Eddig nekem kellemes csalódás.
46.
46.
Stranger
#43: Jó, csak míg a filmben Hoth egy nagy scifi csata volt, míg ebben rohangál egymásnak 40 játékos. BF1942 SW modban megcsinálták, hogy járkálhass az űrhajókban, ezeréves sólyomban, lépegetőkben, stb. És ugyan úgy mint a filmben el kellett indulni a lépegetőkkel támadni és nem arról szólt, hogy rögtön lőjétek egymást. Egy csata volt. Szerintem ilyeneket kellene csinálni a pénzükből, nem egy újabb pörgős CoD-ot átskinelve.
45.
45.
Thor Vath
Tök más a játékmód. Csak annyiban egyezik a BF-fel, hogy FPS multi. Ennyi erővel a CoD is egy BF mod.
43.
43.
Thor Vath
Vicces, hogy a leszólók 50%-a azt kifogásolja, hogy semmi egyedi, csak egy átskinnezett BF, a másik 50% meg azt, hogy tök más, mint a BF. Akkor most melyik?
Egyértelmű (és mindig is egyértelmű volt), hogy a SW Battlefrontot Star Wars rajongók csinálják Star Wars rajongóknak és ezt rendkívül jól vitték véghez most is a béta alapján. Ilyen szintű SW-hangulatot csak az igazi fanok tudnak összehozni, látszik, hogy imádják, amit csinálnak. Számomra, mint Star Wars rajongóra elementális hatással van a játék, sokszor azon kapom magam, hogy nem is játszom, csak leteszem a hajam attól, ahogy mellettem dübben le a lépegető lába, nézegetem a mechanikai elemeit, hogy mennyire aprólékosan a helyén van minden. A kétlábúak úgy mozognak, mint a filmben, Luke lezuhant siklója ott van belefúródva a hóban, pont ahogy a hoth-i csatamezőn hagyta, a lőtornyok, meg a "tányér-lövegek" pont úgy durrannak szét találatkor, mint a filmben, a hangok, a látvány, minden a helyén van. Megelevenedett a hoth-i csata és ott lehetsz, láthatod belülről.
Luke és Darth Vader, meg a többi NEM HALHATNAK MEG egy igazi SW-játékban, őket nem ölheti meg mindenféle jöttment kis gyalogos, viszont egy sebezhetetlen Darth Vader kicsit eltolná a játékmenetet, azért van a letérdelés. Elfáradt, kicsit meditál :)
Ez a játék elsősorban (ha nem kizárólag) Star Wars rajongóknak készült, a többiek vagy eszik, vagy nem. Egy olyannak, aki nem tudja kívülről, előről hátulra, hátulról előre a filmeket, nem furcsálja például, hogy a Hoth-on Luke miért feketében van és nem narancs pilótaruhában (na jó, így ikonikusabb) és hogy hol vannak a Taun-Taunok, annak ez a játék nem fog mondani semmit.
Nekem piszkosul bejön.
42.
42.
delphijos
Még annyi, hogy PS4-en a játék nem szereti a rest mode-ot, ha nem lép ki az ember elötte, utána nem tud a szerverre csatlakozni ( You are not allowed to access online features ) A kilépés újraindítás megoldja a problémát. Gondolom ez tényleg a beta állapot hibája.
39.
39.
#36: Igen ilyen nekem is volt csomószor és többnyire azt érzem, hogy engem egy lövésből lelőnek időnként én meg hiába eresztek bele közvetlen közelről három tárat, akkor sincs semmi ... ( Béna vagyok aláírom, de azért meglepő dolgokat művel. ) A másik, hogy vagy működik egy Battlefieldes aimbot rajta, vagy fingom sincs mit csinál, mert azt nekem senki ne akarja bemagyarázni, hogy a legrosszabb pisztollyal jump-pack- hátra vissza egy lövéssel tízből tízszer talál. Ennyire jó senki nincs, konstans 30+ kill a dropzoneban és le sem tudom szinte lőni...
38.
38.
AnFionn
Ne akarjunk messzemenő következtetéseket levonni a játék 10%-a láttán. Várjuk meg, míg az egész kijön és majd akkor döntse el mindenki, hogy kell-e neki vagy sem. A Dice-ot ismerve kelleni fog pár hónap, míg kigyomlálják a hibákat. Nem kell sietni.
36.
36.
sajttaller
#31: Az addig oké, hogy béta, és értelem szerűen csak 1-2 pályát lehet kipróbálni ezzel nincs is semmi gond, de miért kell ennek a 3 pályának ilyen sivárnak és kicsinek lennie. Ráadásul tényleg nagyon furán megy a gyilkolás, néha egy helyben álló embert lövöd másodpercekig és semmi nem történik vele, aztán téged egy tized másodperc alatt ledarálnak. A lépegetős pályán akkor nyílt terepek vannak minden fedezék nélkül, hogy ennyire erővel egy céltáblát is rakhatnának a fejed helyére...
Nekem se jött be a játék annyira, arról nem is beszélve, hogy oké, 6-8 féle játékmód még lesz benne, de eddigiek alapján kb 1 hét és az egészet megunod :(
35.
35.
#31: Nem, nem igazán, ez már megjelenés közeli állapot, mennyi is van még hátra két hét ? :D Amúgy meg ez egy alapjaiban pozitív comment volt, némi sírással, hogy erős lehúzás szagot érezni a játékkal kapcsolatban ... Ez viszont annál inkább zavar ... :(((
34.
34.
delphijos
#31: Azért az ördög ügyvédjeként, egy beta-ban a játékmenetnek már fullosnak kéne lennie.
33.
33.
Aanash
#24: Sajnos eme Battlefrontotn kívül szerintem csak egy SW játékkal játszottam, valami Force akármi lehetett a címe.
A SW ToR fogalmam sincs miféle lehetett.
32.
32.
Stranger
#30: Miért, ha az előző Battlefrontokban így volt akkor nem hülyeség? Érdekes gondolkodásmód. :D
31.
31.
Kobe24
#28: Teged se zavar h ez egy beta ??? Itt vartok egy betatol csodakat oruljon a kurva pofank h kiadtak egy betat es kiprobalhatjuk ingyen az egeszet de ti meg csak sirtok mindenert
30.
30.
Kobe24
#26: Ugyanez volt az elozo star wars battlefrontokban is h leterdeltek es eltuntek okoska. Imadlak titeket h fogalmatok sincsen semmirol es okoskodtok
29.
29.
Kobe24
#25: Neked fizetnek h ilyen hulye legyel?
28.
28.
Na hát fura ez a játék. Alapvetően nagyon pörgős, igazi adrenalin bomba, nagyon tetszik ahogy a SW univerzumhoz nyúltak. Őszintén szólva nagyon nem hittem, hogy egy csekélyke hangulatot is képes lesz vissza-adni, de azt kell mondjam, kellemes csalódás volt.

Ami viszont nagyon fura, hogy ami tartalom ebben van, még ha figyelembe veszem, hogy csak részét láthatjuk is, nem több, mint egy át-skinnelt Battlefield DLC. Mondjuk az igényesebb fajtából, de önálló játéknak ez nagyon kevés és iszonyatosan le van butítva. Persze majd jönnek tonnaszám a DLC-k és 200-ért a végén kapnak a rajongók egy teljes játékot, de szerintem ebben a formában nem ,hogy 60 jurót nem ér, de 20-at sem adnék érte, még ha baromira élvezetes is tud néha lenni.

Amit viszont nagyon utálok, de ez a játék-stílus sajátja, az ide-oda rohangálást ( na ezért én bannt osztanék :))) és a pálya másik végéből 1 lövéses killeket. Néha hátulról sorozok valakit fél percig, nem hal meg, majd megfordul és 1 hit-el kinyír. A statból meg az látszik, hogy el sem találtam, ami azért minimum furcsa... Furán jönnek a kill-ek is. Van olyan meccs amikor 10+ killre alig jut 1-2 halál ( mégis vesztünk ), máskor meg alig érek el 1-2 kill-t de nyerjük a kört :) Nagyon nagy a szórás és érzésre is az egyik kör nagyon bejön a másik meg kínszenvedés.

A Dropzone-t szerintem egy-két nap alatt meg lehet unni, a walker-assasult meg csak birodalmi oldalról élvezetes, nagyon kellenének a pályák :) Nagyon kicsi minden pálya és tényleg könnyen kifullad a dolog. A survival meg szinte említésre sem méltó.

Egy szó, mint száz, azt érzem, hogy jól nyúltak hozzá a dologhoz, de tartalmilag nagyon karcsú lett a játék. Élvezeti faktorral nem lenne gond, de a szavatosság az nagyon kifogásolható és nem utolsó sorban baromi drága.
27.
27.
Falcon
a dice a szivem csücske a battlafield 3-4 miat nagyon jok sőt a legjobbak a mai napig de ezt nem tudom hova rakni annyira sivár az egész pálya meg unalmas hogy nem birok vele 30 percnél többet játszani igaz nem is vagyok sw-fan de ez a semmitmondó sivár pusztaság kiakaszt
remélem titokban az erőfórásókat és pénzt a következő battlafildbe ölték mert a bizalmat ezután vissza kell szerezni újra
vagy a másik verzió hogy egy sw.filmet sem láttak
a pálya dizájnereket kirúgnám az tuti
26.
26.
Kolompár Tarzan
#17: Nem hergel, ez a játék tényleg szar lett. Legalább is eddig, amit látok, az annyi, mint egy Quake Arena SW skinekkel. Random spawn bele az ellenség arcába, nincsenek squadok, a semmiből jelennek meg a járművek, Power upok a pályán szétszórva. A SW feeling akkor van, ha veleki felveszi power upként Védert vagy Lükét, és villog a fénykardjával. Ekkor mindenki őekt lövi, pár embert levágnak, majd...nem, nem halnak meg, letérdelnek. Majd eltűnnek.

Gyakorlatilag kivettek minden realitást a játékból, kivettek minden taktikai lehetőséget, amit esetleg a BF játékokba belekódoltak. Gyakorlatilag ez egy QA:SW, amit 5 éves kortól 12 éves korig lehet ajánlani és élvezni, idősebbként alig.
Pedig megvolt a lehetőség. Nem tudom ,a DICE-t vagy a Disney-t kell érte szidni, de a marketing részleget mindenképpen a kurva anyjába elküldeném, akik kitalálták a célközönséget, a játék kiherélését, és azt hogy "élvezhetővé és fogyaszthatóvá kell tenni az 5-12 korosztály számára" Hogy basznák meg.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...