Tavasszal robbant a hír, hogy a Metal Gear Solid V: The Phantom Pain munkálatai - és valószínűleg a hosszúra nyúlt fejlesztés, illetve a magas fejlesztési költség - miatt megromlott a kapcsolat a játékot kiadó Konami és Hideo Kojima között. A később eltávolított Kojima Productions-logók is megerősítették ezt, úgyhogy nincs abban semmi meglepő, hogy az elmérgesedett helyzetet követően és a legújabb Metal Gear-játék megjelenése után Kojima úgy döntött, búcsút int a Konaminak.
A The New Yorker ismeretlen forrásokra hivatkozva nemrég azt írta, hogy már október 9-én felmondott Kojima, aki egyébként 1986 óta dolgozott a Konami tokiói irodájában. A szerződése állítólag év végéig a kiadóhoz köti, így addig nem kezdhet bele új projektbe más csapatnál, viszont a The Phantom Pain kiadását óta úgyis mindenki a jól megérdemelt szabadságát tölti, ami jó eséllyel bőven el fog húzódni decemberig.
CD Projekt-ről, Bethesda-ról, Square Enix-ről, Blizzard-ról még nem hallotta a fórumtárs?
(gondoltam belinkelem,minden rosszindulat nélkül)
"Az MGS5 80 millió dollárba fájt. Ez nem megy. Sajnos ennyi volt.A jövő. nem az ilyen jellegű játékoké. Ezeket sajnos már anyagilag nem éri meg elkészíteni. És még hol van a 4k, még csak 1080p nél tartunk (már ahol).
Capcom hasonló cipőben jár. Nem véletlen, hogy nem jön a RE7. Nincs rá lóvé. Kockázatos. A multin tudnak keresni dlcékkel, a single része csak viszi a pénzt, és sosem lesz rentábilis.
Marad az EA, az Ubi és az Activison aki évről évre nyomják az egyen szarjaikat, amit úgyis megvesznek az emberek, és nem kerülnek sokba. Az AC, Fifa és a Cod eltartja őket, relative kockázatmentesen tudnak játékot kiadni.
Kis egyéniséget még kaphatunk a Squeretől és a Rockstartól.
Egyedi művészi játékot, csak a Sony/MS/Nintendo engedhet meg magának, azokat is csak presztizsből."
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.