Ahogy a tesztünkben is írtuk, a Halo 5: Guardians kiváló sebességgel fut, és ezt támasztják alá a Digital Foundry mérései is. Ahogy arról azonban már lehetett hallani, a 343 Industries trükközött kicsit annak érdekében, hogy ez megvalósulhasson: a felbontás dinamikusan skálázódik attól függően, hogy mennyire van megterhelve az Xbox One, illetve bizonyos effektek attól függően lesznek részletesek vagy kevésbé részletesek, hogy a játékos mennyire áll közel hozzájuk.
Habár a csalások egy része valószínűleg fel sem tűnik majd a legtöbb játékosnak (míg egy másik részük nagyon is szembetűnő), érdemes megnézni a Digital Foundry alábbi összeállítását, ahol összegyűjtötték a fejlesztők ügyeskedéseit. Köszi, kopic!
Mondjuk az egy autós "csőjáték" és azért lehet ilyen zavaró.
Egy fps-nél túllépnék rajta.
#4
Úgy legyen! :) Ha rövid se érdekel, idővel úgyis megveszem. :)
Csak most még 96% után gyűjtögetek a Batman-ben, ma hozta a futár az AC-t és előrendeltem a Tomb Raidert is.
Az Uncharted-ba, Forza 6-ba meg belekapogatok néha, úgyhogy nekem ráér még ez. :)
#3: Nem rövidebb a kampány mint a korábbi részeké, nem kell mindent elhinni a sajtónak. Az egyik rákezd, aztán a többi meg fújja utána.
Szerintem kár volna kihagyni, biztos az a rövidke kampány is kellemes pár óra lesz! :)
inkább az tűnik fel nekem hogy annyira nem nagy a változás a Halo 4-hez képest. Mocsok szép,igen,de a 4. is az volt és én olyan nagy generációs különbségeket nem látok ellentétben pl egy Xbox 360-as BF4 és egy Xbox One-s BF4 között.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.