A magyar Overon Station első játéka Nemere István: A kupolaváros titka című regényét dolgozza fel. Az anyag kalandjáték lesz, ráadásul a látványért az Unreal Engine 4 felel majd. Ahogy azt pár hete az exkluzív bemutatónkban olvashattátok, a Kupolaváros komplett magyar szinkront kap, ismert művészek tolmácsolásában.
Az előzetes első felében a hangulattal ismerkedhetünk meg, majd egy átvezetőt nézhetünk meg, melyben hőseink megérkeznek a Kupolavárosba. Ez már gameplay.
Nos, a szinkron olyan, amilyen, örüljünk neki, hogy egyáltalán van. Ariel hangjáért Csuha Bori felel, Larsét Szvetlov Balázs, Donét pedig Gacsal Ádám kölcsönzi. A zene pedig Petri Alanko munkája, akinek az Alan Wake zenéit is köszönhettük.
A projekt Kickstarter-kampánya a jövő év elején veszi kezdetét. Ha minden jól megy, a Kupolaváros 2017 elején érkezhet PC-re, majd valamivel később PS4-re és Xbox One-ra is. Minden az adománygyűjtés sikerétől függ.
1987-óta élek "gépi-kód, asm, pas, c/c++, lsp, arx, java, php, html"-ből . ( egyáltalán tudod-e ezek mik ? :) Programoztam c16, c64, amiga, pc-x86(unix, dos, win), pc-x64 (unix, win), arm, cnc, proximity és számtalan felületen. Elég jól megélek belőle. Van olyan vállalat-irányítási rendszer amihez core szinten közöm van, sok száz milliós ( régebben több milliárdos ) cégek használták / ják a mai napig, de írtam programot önkormányzatoknak is. Hobby szinten is programozok ( / tam) c16, c64, pc-dos, pc-win, pc-unix, arm "felületen" audio-vizuál környezetben ( játékot is ), használtam dx 7,8,9,11 valamint ogl 1.x- 2.x és ogl-es 2.0 -t. Lehet, nagyképűség, de én azt mondom ( sok éves tapasztalattal a hátam mögött ), ezek a srácok lehet, hogy lelkesek, de az önmagában ez vajh mi kevés. Ha akarsz hiszel nekem, ha nem nem... :) Ez a lényegen nem változtat. PONT. :)
Mégis mit kellet volna mutatni?
Alá írom hogy sokszor igaza van az itt lévő emberek nagy részének amikor negatív véleményt formálnak meg egy játékról, lásd: The Order 1886, de én örülök annak, hogy egy magyar fejlesztő csapat csinál egy magyar író könyvéből játékot, ami magyar szinkront is kap és próbálok pozitívan hozzá állni, persze ez nem egyenlő azzal, hogy lehet szar is mert magyar így tök mindegy.
Mondjuk eddig amelyik játékokhoz pozitívan álltam hozzá, mind kuka lett, de most érzem az erőt:)
Szuper lesz....:O)
Most akkor ezek nem olvasták el a regényt, vagy direkt raktak bele csajt, ami nem lenne baj, ha Ariellának hívnák......
https://www.youtube.com/watch?v=1_qHmav4_28
A másik, hogy rendszeresen megy a nyavalygás, hogy grafika így, grafika úgy és olyankor mindig védeni szoktam a produktot, hogy a design és művészeti felelősökön múlik a látvány nem pedig a poligonszámon, alkalmazott technológián. De jelen esetben ez hatványozottan sérült! Az, hogy egy kvázi indie pár fős fejlesztő csapat nem hozza azt a minőséget, mint egy több száz fős profi csapat sokszor ellensúlyozza a kreativitás, egyedi megoldások alkalmazása. Nos ez itt nagyon nem áll fenn és az alkalmazott technológia reklámozása is csak nyomorult reklámfogásnak tűnhet. Pont amikor azzal akarjuk eladni, hogy ez U4 és nem azért néz ki ilyen jól, mert U4. Nagyon nem mindegy !
Mellesleg semmi olyat nem látni az egészben, ami indokolja a technológia reklámozását, hiszen ezt ilyen minőségben akár Directx7-en is meg lehet csinálni, fixed function pipelinenal, shaderek nélkül, software-skinningel... Egyetlen dolog izzasztaná meg a cpu-t a shadow-map hiánya, épp ezért shadow-volume-ot kellene használni, cserébe viszont szép árnyékok lennének, nem ilyen mosott rusnyák. :) A karakter-animáció pedig olyan természet ellenes, gyenge minőségű, már a szintén dx7-et használó 2000-ben megjelent No One Live Forever is jobbat villantott. Ez itt olyan suta és természet idegen.
Szurkolok nekik, de be kell vallani, egyre inkább azon gondolkodom, hogy el kellene inkább olvasnom a regényeket, mert ebben nem lesz nagy öröm... Sajnálom!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.