A Battle of Jakku egy ingyenes DLC lesz, és már december elején megjelenik: az előrendelők december 1-től, a többiek pedig december 8-tól kezdhetik el letölteni PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. Ahogy azt a kiegészítő címe sejteti, a csomag a Jakkun történt csatát dolgozza fel, méghozzá két pályával.
Mint kiderült, a DLC-hez egy új játékmód is jár majd, amit ráadásul 40 fő játszhat. A Turning Point lényegében a lázadók nyomulásáról és a Birodalom védekezéséről szól, előbbieknek az lesz a feladatuk, hogy kontrollpontról-kontrollpontra haladva törjenek előre, és végül lerohanják az ellenfél bázisát.
Kezdetben három pont közül választhatnak, ha ezek közül egyet elfoglalnak, megnyílik majd egy újabb, és így tovább. A birodalmiak védekezhetnek ugyan (ebben néhány AT-ST is a segítségükre lesz), de visszafoglalni nem tudják az állásaikat, így egyedül abban bízhatnak, hogy elég sokáig bírják, és lejár a lázadók ideje - ilyenkor ők nyernek.
A játékmódot november 30-án, este 8 órakor mutatják be egy gameplay demóval, ezt a Twitchen lehet majd követni. Ja igen, és egy Szuper Csillagromboló biztosan lefog majd zuhanni játék közben, ne lepődjetek meg.
A mod, ami filmet varázsol a játékból
És ha már annyit beszéltünk egy játékmódról, jöjjön egy játékmod is: kopic szólt nekünk, hogy Martin Bergman bejelentette, a Star Wars: Battlefronthoz is elkészíti a Toddyhancer nevű modját. A Battlefront amúgy sem csúnya játék, de a végeredmény kifejezetten látványos lesz:
http://youtu.be/v4KWZObFfdo
Csapatmunka meg lehet benne, ha haverokkal tolod. De az agyatlan lövölde-jelleg sajnos fenáll, méghozzá az agyatlan játékosok miatt: amikor supremacy-ban nyomod, és az első capture point a Hoth-on bent van a hangárban, rohanni kell, mint az állat, hogy befoglaljuk elsőnek, mert különben irgalmatlan nehéz lesz visszaküzdeni magunkat, mit csinál a játékosok 80 százaléka? Elkezd futkosni a hómezőn tök ellenkező irányba és lézerpisztolykával tyuttyogtat a tie vadászokra. Az arcom lekaparom.
Szerintem nem azzal van a gond, hogy ikonokat lehet felvenni. Ilyen szempontból kevés különbséget látok a ládához odaszaladgálás vagy a pályán elszórt lőszeresdobozok meg e között. Mondjuk szerintem ebbe a világba nem illik, de ez szubjektív szempont. Ami viszont idegesítő, hogy ezek random dolgokat adnak. Vagy egyébként alapvetőnek számító mechanizmusokat tesznek lehetővé. gránátok, jetpack, hajók, hősök, vagy egyéb fegyverek. És egy ilyen stílusú játékhoz nem illik ez a rendszer. nyilvánvaló, hogy így akarták kvázi skilleket behozni a játékba, hasonlóan mondjuk az overwatchhoz. (ég és föld a két játék, egyik sem lopott a másiktól, így tudtam csak közérthetővé tenni a példát) De itt nem bónusz képességeket kapunk, hanem alapvető képességeket. amiknek cooldownja van, és még charge-os is. egy csapatorientált akciójátékban. Na ez nálam nem összeegyeztethető. Működhet, de szerintem gagyi.
Összességében a játékról a véleményem, hogy valószínűleg imádnám, ha megvenném. De nem visz rá a lélek. Semmi más jót nem látok benne, minthogy star wars, és jól átadja a star wars hangulatot. Minden más, a rendszer, a dlc, az alapmechanikák viszont taszítóak a számomra. És így nem visz rá a lélek még a letöltésére sem. Inkább veszem elő az eredeti részeket, hangulata azoknak is van, a mechanikák ott tetszenek, és nem csak egy idősíkra koncentrál.
#10: Plusz nem folyamatos, mert van cooldown, ha felmelegszik a fegyver. Az ikonok szerintem jo ötletek, ez nem Battlefield ahol muszáj lenne a realisztikussag, elvégre ez egy sci-fi univerzum lenne... Unreal Tournament vagy Quake nem rémlik senkinek? Semmi sem jo bakker, csak a rinya megy, mert az egyszerű. Én is többet vártam a játéktól, jóval. De megvettem mert meg így is tetszik.
AZTAKRVA !!!!!!!!!:O:O:O
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.