Nos, a Dark Souls ilyen. Hidetaki Miyazaki az Edge magazin legfrissebb számában árulta el, hogy mostanra mindent felfedeztek a 2011-es játékban a rajongók: "Mára minden egyes tárgyat és a gameplay minden kis bitjét feltérképezték a játékosok. A Dark Souls bizonyos tekintetben mindig is befejezetlen volt, és a játékosok felfedezései tették teljessé. Szeretném azt mondani, hogy ez az irány szándékos volt a részünkről, de ez csak részben igaz, részben pedig véletlenül alakult így."
Miyazaki arról is beszélt, hogy mi lebeg a szeme előtt fejlesztés közben: "Olyan játékot próbálok készíteni, amely lehetőséget ad a játékosoknak arra, hogy máshogy is élvezhessék, ne csak úgy, ahogy én megálmodtam. Nem szeretném, hogy olyan cím legyen, ahol minden szabályt be kell tartanod, és mindig azt kell csinálnod, amit a dizájnerek megálmodtak. [...] Amikor a játék világában kalandoznak, a játékosok több helyen is azt érezhetik, hogy ott beleshetnek a függöny mögé, kinyithatnak egy ablakot és megnézhetik, mi van mögötte."
A Dark Souls-sorozat folytatása április 12-én érkezik, PS4-re, Xbox One-ra és PC-re - a számítógépes változat gépigénye épp a napokban futott be.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.