A Digital Cybercherries neve a NewRetroArcade című projekt kapcsán lehet ismerős, egyébként pedig ez lesz az első teljes értékű játékuk: a Hypercharge Windowsra és Xbox One-ra készül (amit később Linux- és Mac-támogatással is megfejelnek a készítők), és a munkálatok az alfastátusznál tartanak.
A Hypercharge a lehető legtöbbet hozza ki az akciófigurás témából, ami nem csak a környezetre és a hangulatra nyomja rá a bélyegét, de a játékmenetre is. A karakterünk testreszabása itt azt jelenti, hogy eldönthetjük, milyen anyagból készüljön a figuránk (műanyagból vagy fémből?), és hogy milyen darabkákból szeretnénk összerakni a hősünket - itt a cápafej, a női test és a robot karok is megférnek egymás mellett. Ezek mellé természetesen irányítható járműveket is kapunk, amikkel a földön, a vízen és a levegőben is harcolhatunk; a drón és a távirányítható autó például az első képeken is elcsíphető.
A játék alatt a negyedik generációs Unreal Engine fut. A fejlesztők szerint a jövőben változik még a látvány, az egyelőre ugyanis túlzottan steril, ők pedig szeretnék azt az érzést kelteni, mintha ezekkel a figurákkal tényleg játszottak volna, és a házban is élnének emberek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.