John Romero 20 év után készített új Doom-pályát

Link másolása
John Romero a Twitteren jelentette be, hogy két évtized után újra készített egy pályát az eredeti Doomhoz. A művet azonnal letölthetővé is tette, így bárki kipróbálhatja, mit sikerült összehoznia a játék egyik atyjának.

Több mint két évtized után rakott össze egy új Doom-pályát a játék egyik híres megálmodója, John Romero. A pakkot bárki számára elérhetővé tette, sőt a shareware csomagban is használható.


Romero szerint az utóbbi két hétben órákat töltött a pálya "összeszerelésével". Az úriember a pletykák szerint egyébként egy új játékon is dolgozik, mely állítólag egy FPS lesz. Az új pálya megosztásakor hozzá is tette, hogy a művet egy kis "bemelegítésnek" szánja. Kíváncsian várjuk, mivel áll elő a híres fejlesztő.

9.
9.
Futu-Retro
A DOOM-ot a fenomenális térképein kívül a mai napig azért imádom mert még azok közé az FPS-ek közé tartozott (WOLF, BLOOD, Heretic és társaik), melyekben nem mi vadásztunk a szörnyekre, hanem ők vadásztak ránk. A suliban a matek füzet hátuljába rajzoltam a térképeket és napokig agyaltunk a haverokkal hogy miként juthatnánk tovább azon a ponton, ahol elakadtunk. Ma már mindenki agyatlan lövöldének könyveli el, pedig anno elég sok alkalommal gondolkodásra, tervezésre sarkallta a játékost.
8.
8.
kryszisz
Látom megint lehet szidni kicsit a DA:I-t, de ha az ottani butítások annyira megbocsáthatatlanok, akkor miért nem emeli ki senki pl. a Skyrim-et, amelynek egy akkora okádék konzolos UI-ja lett PC-n, hogy az azt helyrerakó mod érkeztéig rá se néztem inkább a játékra. Pedig nem hiszem, hogy a Bethesda-nak olyan oltári nagy energiabefektetésbe került volna legalább egy Oblivion szerű menürendszert kialakítani, sokkal egyszerűbb volt a konzolos interfészt átmenteni a PC-s verzióba, "majd a modderek úgyis megoldják" alapon. Na, ez a lustaság kéremszépen. A játék maga is túl volt hype-olva szerintem, jónak jó, valódi időtemető, csak épp a Morrowind játékmenetben és nehézségben, az Oblivion pedig hangulatban (bár ez ugye szubjektív) vert rá köröket, szóval nem igazán értettem még 150 beleölt óra után sem, hogy miért is áll a játék PC-s verziója 94%-on, mikor érdemi előrelépés alig-alig történt az elődökhöz képest. Az id-ben meg bízom, már ami az irányítást illeti, a Rage motorja bevallottan X360-ra készült, ezért volt vele sok gond gépen, de a gunfight pl. mai napig az egyik legjobb, a csapat játékaiban valahogy mindig jobban élveztem a lövöldözést, mint más játékokban, a fegyvereknek van súlya, és szinte érezni a lövedék becsapódását, egyszerűen zseniális az egész. Szóval én megszavazom a bizalmat a Doom-nak, pláne a parázs alpha küzdelmek után, melyek pillanatok alatt felidézték bennem a jó kis Q3-as meccseket:)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...