A kurzus elméleti és gyakorlati órákból áll, és az alapoktól kezdve vezeti be a hallgatókat a játékfejlesztésbe. A képzés a kreativitásnak is teret enged, elvégre nincs megkötve a jelentkezők keze, mindenki olyan játékot fejleszt a Unity motor segítségével, amilyet szeretne: logikait, akciót vagy kártyajátékot, de az elmúlt szemeszter során olyanok is voltak, akik a Marióhoz, az Earthworm Jimhez vagy a Prince of Persiához hasonló klasszikusokat gondolták újra.
A kurzus ötletgazdája Biró Bálint, az EPAM fejlesztője, aki kezdetben online oktatóvideókban gondolkodott, és a Unityvel történő 2D-s játékfejlesztéssel szerette volna megismertetni a közönségét. Ez nőtte ki magát konkrét egyetemi képzéssé Varga László és Nagy Antal, az SZTE TTIK Természettudományi és Informatikai Kar Képfeldolgozás és Számítógépes Grafika Tanszékének adjunktusai jóvoltából.
"Kiben ne keltene nosztalgikus érzéseket a Mario vagy az Earthworm Jim? A hallgatóknak régi álmuk válhat valóra, hiszen olyan játékokat alkothatnak, amelyekkel gyerekként ütötték el az időt. Az órán olyan koncepciót tanulhatnak meg, amelyet bármilyen másik kétdimenziós játéktípus fejlesztéséhez felhasználhatnak" - mondta Biró Bálint, aki szerint "Magyarországon a játékfejlesztés egyelőre gyerekcipőben jár, ezért fontos a kreatív és okos egyetemistákat ösztönözni".
A képzés óriási népszerűségnek örvend, idén már ötszörös volt a túljelentkezés. Tavaly a BME indított játéktervezői képzést.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.