Magunk között csak úgy emlegetjük a Stardock új RTS-ét, mint az első DirectX 12-es stratégiát, ám ennél jóval mélyebb játékról van szó. A legújabb trailer végre megerősíti a megjelenési dátumot is. Vághatjuk a centit.
Amellett, hogy egy remek sci-fi RTS-nek néz ki az Ashes of the Singularity, ez lesz az első olyan stratégia, amit DirectX 12-támogatással vérteznek fel, illetve natív 64-bites a játék motorja. Az egyjátékos skirmish és a multi mellett kapunk még egy Ascendancy Wars módot, amely lényegében a kampány: megismertet az anyag mélységeivel. Érdekesség, hogy akár ezer egység is lehet egyszerre a képernyőn.
Noha a korai hozzáférésű verzió már egy ideje elérhető, a Stardock végre megerősítette a végleges változat dátumát. Az Ashes of the Singularity március 31-én landol a Steamen.
Mindezt az egekig verdesett egyéni igények miatt, ami épp a hiszti szintjét súrolja..
4. Chrysh
A magadfajta egyszerű faék szintű többség miatt, nincs fejlődés. Egy ezer éves Sim City tudott komoly dolgokat (+ civ), csak igény nincs rá.
6. PAtr0n
Egy Supreme Commander tovább gondolása jó lett volna:)
Kár hogy azt is elszúrták a második részre, egy leegyszerűsített fos lett az első rész után, látszódott, hogy nagyon konzolra akarják vinni. Az 1-el hónapokat játszottam, a 2, 1 hétig sem volt a gépemen.
Ez a bolygó szintű RTS baromkodásod tipikus példája ennek.
Az ilyen finnyáskodó szövegek után gondolkozom el azon, hogy nagyon el vagyunk kényeztetve (és még csak egy szemernyi hálát sem vagyunk képesek kierőszakolni magunkból)...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.