Februárban jelentette be az Amazon, hogy miután tavaly licencelte a CryEngine-t, saját motort épített a Crytek technológiájára. A Lumberyard egy teljesen ingyenes, bárki számára elérhető motor, amit AAA-játékok fejlesztésére lehet használni; egyelőre a PC, a PS4 és az Xbox One támogatott platform.
A motor egyik legnagyobb erőssége, hogy komoly Twitch-integrációt ígér (a Twitch ugye az Amazon tulajdonában van), ami a havi 1,7 millió streamelő és több mint 100 millió néző esetében világossá teszi, miért éri meg az Amazonnak ingyenessé tenni a Lumberyardot. Emellett a vállalat az AWS és GameLift szolgáltatásaival is összedrótozta a motort, ezekből számít még bevételre.
Az engine már tölthető a cég honlapjáról.
Jelenleg a fejlesztők nem csinálnak mást, mint pakolják a tartalmat a játékba. Legyen az esport, gyapjas orrszarvú vagy bármi más. Ami nem baj! De ezektől még ugyanúgy megmaradnak a hibák. Teljesítményproblémák a mai napig vannak, pedig hogy is szólt az ígéret? A DX12 megjelenése után majd optimalizálnak?
A műfaján belül maximum vakok közt a félszemű. Rust, Forest, Reign of Kings, meg volt még egy másik dinós is. Erős konkurencia, mit ne mondjak... :D
Az egész játékról lesüt, hogy a fejlesztők egy pennyt nem akarnak rákölteni. Hetente lemodelleznek valamit, azt hozzáadják patch formájában, aztán jól van. Legalábbis a steam frissítésekből ez derül ki. Maguk a scriptek és a megoldások teljesen amatőrök. Például a mai napig nem sikerült normálisan megoldaniuk, hogy az NPC-k gyaloglás animációja váltson már vissza Idle-be, ha egyszer valami blokkolja őket a mozgásban, legyen az egy fa, vagy szikla. Hozzáteszem, ez plusz pár sor lenne az állapotgépben. Vagy a madarak lazán átrepülnek egy erdőn, nem érdekes, ha a szárnyuk közben belelóg 3 fába vagy egy hegybe. Pedig tudod milyen apró munkák ezek? Az engine-ben ki kell pipálni egy Collision detect rádiógombot, aztán ha küldi az event-öt az engine, akkor lejátszani valami animációt, hogy eltörött a szárnya, vagy tudomisén. De nem, a rengeteg befolyt pénzből képtelenek felvenni egy programozót, aki értene is hozzá, és pár hónap alatt kiirtaná ezeket a hibákat. Napestig sorolhatnám, hogy mennyi minden utal arra, hogy a fejlesztőket már nem érdekli a játék, kezdve a grafikai glitchektől egészen a nevetséges ugrás animációkig.
Az eladásokkal meg dobálózhatsz, sosem voltak arányban a minőséggel. Mint ahogy a játék trailerei és a steames képei sincsenek. Abból a 3*30 millió euróból egy centnyit nem forgattak vissza a játékba és ez keményen meg is látszik rajta. Amikor én játszottam, akkor még 2016 júniusa volt a megjelenési dátum. Elmondom neked, hogy ebből sosem lesz egy épkézláb játék, mert a fejlesztők szarnak bele.
Ilyen kommentek alapján születnek a nagyokos 0 pontos metacritic user review-k.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.