Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a Disney már évekkel ezelőtt kijelentette, hogy nem hajlandó többet konzolos játékot fejleszteni, és inkább a mobilokra koncentrálna a jövőben. Ennek a stratégiának esett áldozatául a LucasArts is: a vállalat nem látta értelmét annak, hogy saját fejlesztőkkel dolgozzon, úgy döntött, hogy inkább külsősök készítsenek játékokat a Star Wars alapján, miután licencelték tőle a címet.
A Disney Infinity kivételes esetnek tűnt, azonban mint kiderült, ebből sem lett az évszázad üzlete. A játék a manapság népszerűnek számító toys-to-life zsánerben próbált szerencsét, ez azonban egyre zsúfoltabbá vált az elmúlt időszakban, és az Activision-Warner-Disney hármas közül végül az utóbbi jelentette be először a kapitulálását.
Miután az idei megjelenésről már lemondott a cég, a minap végleg elkaszálták a sorozatot, és vele együtt a játékot fejlesztő Avalanche Software (nem összekeverendő a Just Cause-csapattal!) 300 munkatársától is megváltak. A döntés összesen 147 millió dollárjába fáj majd a Disney-nek, részint azért, mert rajtamaradt egy nagy adag játékfigura az elmúlt időszakból, amiket le kell majd írnia.
Habár a Disney Infinity törlése önmagában még nem indokolná a fejlesztőcsapat bezárását, az üzenet egyértelmű: a cég a jövőben nem készít saját konzoljátékokat, ehelyett a LucasArts esetéhez hasonlóan átáll a licencelésre.
A Disney Infinity a vég előtt még két playsetet fog kapni júniusban, az egyik az Alice Through the Looking Glass, a másik Finding Dory című animációs filmet dolgozza fel.
+ a figurák elég pofásak.
- unalmas játékmenet, grafika egy nulla nem üti meg a gyerek ingerküszöbét.
szürke házak szürke utcák, szürke, szürke szürke.
- nincsenek extra játékmenetek arénák, pvp akármi
- pályaépítkezés hatalmas ötlet lenne, ha lenne valami célja, de kevés küldetésfajtát lehet beleépíteni, az építkezés céltalan.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.