2017-re csúszik a Kingdom Come: Deliverance

  • Írta: zoenn
  • 2016. május 24.
  • Csúszás
Link másolása
A Warhorse Studios mégsem készül el az év végére a középkori szerepjátékukkal, így csak valamikor jövőre játszhatunk a CryEngine-nel hajtott címmel. Reméljük, nincs komolyabb baj a Kingdom Come-mal.

Emlékeztek még, hogy a Kingdom Come: Deliverance-nek eredetileg 2015 végén kellett volna megjelennie? A fejlesztők akkor a nyári PC-s premiert helyezték kilátásba, de kiadói nyomásra később ezen is módosítottak, hogy mindhárom platformon egyszerre debütálhasson az RPG - 2016 végén. Nos, ebből sem lesz semmi.

A Warhorse Studios illetékese a WCCFTech magazinnak megerősítette, hogy a játék csak 2017 folyamán lát napvilágot, hiszen még több időre van szükségük a nagyszabású projekt befejezéséhez.

Pontos dátumunk még nincs, reméljük, az idei E3-on már okosabbak leszünk.

7.
7.
Seggeszkexkluzív
Ebből is lesz majd egy qte játék mint a Ryseból, mondjuk az nem volt rossz, ez viszont nagyon szedett-vetett játéknak tűnik.
6.
6.
markoci555
Én is a legelejétől követem és már az első pár frissítésnél lejött nekem, hogy ez nem kicsit fog csúszni.
2.
2.
dzsiádzsó
Első perctől figyelem a játékot, tetszett a Cryengine alatta, de már első techdemon látszott sehol nem tartanak, túl kicsi a fejlesztőcsapat, már akkor az a benyomásom volt sose készül el, most is az. Az szép dolog, hogy veszek egy enginet, meg szép tájákat, egy jó harcrendszert csinálok a játékhoz, csak éppen egy TES, vagy Witcher nem (csak) ettől jó, hangok, script, szinkron, story, játékrendszer, fejlődés stbstb. mire ezeket kitalálja a fejlesztő, hogy jó egyensúlyba legyenek és élvezhető játék legyen, addigre 3-4x annyi időt tett bele, mint magába a 3d modellezésbe. Szóval szpek az alapok, de ekkora volumenű játék sose készül el ilyen kis cspattal, vagy nagyon komolyan vágni kell a tartalomból, hogy ebből megjelenés legyen valaha.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...