Egy, a Remedy honlapján megjelent friss bejegyzésben jelentette be a finn csapat, hogy a Quantum Break további támogatása mellett se áll meg az élet náluk és már gőzerővel a jövőre koncentrálnak. A csapat a későbbiekben szeretne kicsit termékenyebb lenni, így fontos lépéseket tettek meg.
Az első, hogy tovább bővült a stúdió létszáma, ami lehetővé teszi a Remedy számára, hogy két nagy fejlesztőcsapat egyszerre dolgozzon két külön projekten. Az egyik egy teljesen új Remedy-játék lesz és meglepő módon nem a Microsoft lesz ennek a kiadója, hanem új partnert találtak a költségek finanszírozásához. A másik alkotás egyelőre csak korai koncepciós fázisban tart, de sem előbbiről, sem utóbbiról nem kapunk egyhamar információkat, így sem az E3-on, sem a Gamescomon nem lesz Remedy-bejelentés.
Végül a stúdió azt is megerősítette, hogy egyik készülő játék se Alan Wake-folytatás. A Remedy viszont tisztában van a franchise-ban rejlő lehetőségekkel, így jelenleg olyan új opciók, más médiumok után kutatnak, amely lehetővé teszi számukra, hogy megfelelő módon folytassák Alan Wake történetét.
A sorozat nem volt olyan gáz, de a játék... Nem tudtam eldönteni, hogy ez film vagy játék akart lenni. A videók között a küldetések harmat gyengék és erre még rá jön a célzás segítő vacak. Amit nem lehet kikapcsolni és mindig hadakozik velem, hogy ne legyen olyan könnyű végig menni a játékon csak fejlövéseket használva. A konzolosokat se értem. Ha csak xbox exkluzív maradt volna akkor se érte volna meg egy gépet venni érte, de ha már kijön PC-re az már az isten megbecstelenítése. Konzolon maradt volna, akkor persze nem lett volna ez a csámcsogás.
Tehat nem kell, h store-os legyen.
A Quantum Break meg sztem az idei ev legnagyobb csalodas eddig. A Remedytol az atlagos, az elfogadhatatlan. Ok olyanok mint az ID meg a Rockstar, h csak ritkan jonnek ki vmivel, de akkor az ut, erre evek utan kijottek ezzel a formedvennyel, meg a szornyu jatekba intergralt dogunalom es tescos minosegu sorozatukkal. Nem tudom ezt miert kellett.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.