E3 2016: PS VR-exkluzív lett a Crytek-féle Robinson

  • Írta: Shifty
  • 2016. június 14.
  • Videó
Link másolása
Friss gameplay előzetest kapott a CryEngine hajtotta, felfedezős Robinson: The Journey VR-kaland, ami a legfrissebb hírek szerint csak a PlayStation VR-t fogja támogatni.

Hivatalosan sose jelentette be a Crytek, hogy a tavalyi E3-on bemutatott Robinson: The Journey multiplatform VR-cucc lesz, vagyis támogatni fogja az Oculus Riftet, a HTC Vive-ot és a PlayStation VR-t. A kiadó viszont most pontot tett a találgatások végére, ugyanis hivatalosan is megerősítették, hogy PS VR-exkluzív lesz a felfedezős kaland.

A játékban egy fiatal űrhajóst irányíthatunk, aki egy baleset következtében egy titokzatos bolygón találja magát, így kénytelenek leszünk felfedezni azt.

25.
25.
Ecneb
Ha megveszem a játékot PS-re kötelező lesz VR-t is vennem hozzá, vagy a rendes kis tévémen is el fog futni a játék?
24.
24.
KopyAti
#21: Jó reggelt kívánok! ;)
22.
22.
godach
#21: Amiből, tegyük hozzá, sosem lesz annyi, mint egy multiplatform (szutyokból). :)
21.
21.
piskóta
#20: Na ezt a mondatot ki kéne tenni a főoldalra, hogy mindenki okuljon belőle (főleg az érintettek)
"Az exclusive-itás megszűnése meg leginkább azoknak fáj, akik szánalmas életük során nem tudtak nagyobb eredményt felmutatni, mint, hogy vettek egy konzolt ami játékaival nem mindenki játszhat. Ettől qrvára felsőbbrendűnek érzik magukat".
Teljesen jól megragadtad a lényeget. Az exclusive-itás egy MOCSKOS üzleti húzás, nem a játékosokért van (ahogy azt a sok beképzelt majom hiszi), hanem a nagyobb konzol eladási számokért.
20.
20.
ADMlN
#5: A konzoljukat én is megvettem, azzal nincs gond, de hogy PSVR-t nem veszek az fix. Főleg, hogy valószínűleg még a PS Neo-t is meg kell venni hozzá.

Az exclusive-itás megszűnése meg leginkább azoknak fáj, akik szánalmas életük során nem tudtak nagyobb eredményt felmutatni, mint, hogy vettek egy konzolt ami játékaival nem mindenki játszhat. Ettől qrvára felsőbbrendűnek érzik magukat.

#7: Azt nem ismerem, csak egy maréknyi VR játékot követek ami érdekel. De ha valaki azt is megvette exclusive-nak, akkor b*sszák meg ők is.
15.
15.
godach
#13: Épp ez a baj. Már nem a konzol miatt választ az ember, hanem a címek és lehetőségek miatt. Talán, ha kicsit nyitna a Sony is néha....
7.
7.
tsulok
#4: A The Climb meg nem jelenik meg PS4-re. Az mivel jobb?
5.
5.
godach
#4: Én eddig is megvettem a konzolukat, ezután is meg fogom.
Egyedül azt nem értem, miért ugranak az emberek a microsoftnak (holott amit most ők elkezdtek, azzal mi járunk jól) és miért tetszik ennyire ez a korlátozás a többieknek.
Szídják az MS-t mert megjelenik PC-re, holott ha több a vásárló, nagyobb az igény/esély egy folytatásra is.
Szerintem
4.
4.
ADMlN
Gusztustalan féreg húzás a Sony-tól, hogy exclusiveokat vásárolgat a VR szemüvegnek nevezett hulladékukra. Most komolyan felhúztak.
Az egy dolog ha a saját játékaikba raknak VR támogatást, de hogy az embernek most már legalább 2 VR szemüveget kell vennie ha minőséget is akar meg minden játékkal játszani, az már vérlázító. Ugyan az a kényszerítő taktika, mint a konzoljuknál, most komolyan ennyire félnek, hogy senki nem venné a vackaikat?
3.
3.
Stranger
Kár, hogy erről fog szólni a VR is. Edge of Nowhere is szánalmas az oculus exkluzivitással... Ha nincs pénze egy csapatnak ott a Crowdfunding, ennek így semmi értelme....
2.
2.
Red-E-Kamp Van
Ma milyen "trollos" kedvük van az embereknek.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...