A megmászható tornyok az Assassin's Creed első részében debütáltak, és azóta minden nyitott világú ubisoftos játékban benne voltak. Hősünk felcaplatott rájuk, szinkronizálta az adatokat, és ezután a környéken lévő fontos helyszínek megjelentek a térképünkön. Ilyen funkciót a Far Cryokban, a The Crewban és az első Watch Dogsban is találtunk, de az idén érkező hackeres címben már semmi ilyesmi nem lesz.
A hírt Jonathan Morin, a játék kreatív direktora erősítette meg az Eurogamernek. Mint mondja, a Watch Dogs 2 nem olyan játék, amelyben megnyitjuk a térképet és minden információt megkapunk. A világot nekünk kell felfedeznünk.
Az anyagban nem úgy haladuk előre, hogy felkeressük az adott helyszínt és sorban teljesítjük a főküldetéseket. A narratíva nem lineáris, az előrehaladásunk hackerünk, Marcus Holloway virtuális követőinek számában mutatkozik meg.
Ahogy egyre több rajongó csatlakozik hozzánk, úgy teszünk szert új ismeretekre, tevékenységekre és kooperatív küldetésekre.
A Watch Dogs 2 november 15-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
A SW: Battlefront már elbaszta, a Watch Dogs 2 viszi tovább. LEgközelebb már a PC-s FPS játékokba is beélpítik a célzást segítést, nehogy mellél lőjön a pisis, és visszakérje a pénzt.
Ez egy rossz tendencia.
"pénzéhesszarok"
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.