A Microsoft a ReCore-ral nyitja az őszt, a Keiji Inafune közreműködésével készülő akció-platformer szeptember 13-án jelenik meg PC-re és Xbox One-ra - ez lesz az első Xbox Play Anywhere-cím. További érdekesség, hogy a játék nyomott áron kerül forgalomba, 40 dolláros árcédulával rajtol majd.
Az Xbox-csapat marketingmenedzsere, Aaron Greenberg a TXR Podcastben magyarázta el a döntésük okát. Elmondása szerint a ReCore egy teljesen új cím - hiába jön ismert fejlesztőktől -, egész egyszerűen el kell nyerniük a játékosok bizalmát. Ebben nemcsak a megjelenés időzítése, hanem a nyomott ár is a segítségükre lesz.
"Egy ilyen új címnél rengeteg számít az időzítés. Ezért lesz ez az ősz első játéka, szeptemberben, viszonylag korán jelenik meg. Továbbá a ReCore-nak még nincsen rajongótábora, azt is fel kell építenünk. A játékosok alaposan megfontolják, mire költsék a pénzüket, szóval meg kell győznünk őket, el kell nyernünk a bizalmukat, ki kell érdemelnünk a pénzüket."
"Azt szerettük volna, hogy ne legyenek korlátok: adunk egy 60 dollárt érő AAA-játékot, de ne legyen akadály az árcédula, ha bizonytalan vagy. [...] Szóval ezért döntöttünk a 40 dollár mellett, így reméljük, nő az esélye annak, hogy sikeres legyen a ReCore."
Greenberg azt is megjegyezte, reméli, hogy franchise lehet a ReCore-ból, az ugyanakkor egyértelműen kitűnik a szavaiból, hogy még a szokásosnál is kockázatosabb projektként tekint a Microsoft a címre.
http://www.gamespot.com/videos/10-minutes-of-recore-gameplay-at-e3-2016/2300-6432803/
A lövöldözés valami katasztrofálisan rossz lesz, meg olyan árkád hatása is van szerintem (!),
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.