A Galaxy in Turmoil többször is felbukkant nálunk , a Frontwire Studios olyan lelkesedéssel dolgozott a félbehagyott Star Wars: Battlefront III "feltámasztásán", hogy már előre féltettük a srácokat, mi történik majd, ha bekopogtat náluk a jogtulajdonos Disney. Habár a Frontwire próbálta elejét venni annak, hogy a projekt lelövésére kényszerüljön, úgy tűnik, hiába: ma bejelentette, hogy a Galaxy in Turmoil egy, a Star Wars-univerzumtól független játékként készül tovább.
A csapatot vezető Tony Romanelli még június végén kapott levelet a Lucasfilmtől, amiben arra kérik őket, függesszék fel a munkálatokat. Romanelli egy későbbi telefonbeszélgetésben kiderítette, nem is a Lucasfilmet zavarta a projekt, hanem az Electronic Artsot, mondván az eltereli a figyelmet a saját Battlefront-sorozatáról. A Lucasfilmnek pedig ezzel meg volt kötve a keze, az EA-vel kötött szerződésük alapján nem adhatják oda másnak a Star Wars-címet, hiába lennének nyitottak az együttműködésre.
Habár Romanelli szerint továbbra sem jogsértő a projektjük (többek között azért sem, mert ingyenesen adták volna ki), nem szeretnék, ha bírósági ügy lenne a történetből, ezért úgy döntöttek: átalakítják a játékot, és egy teljes mértékben Star Wars-mentes projektet faragnak belőle.
Minden, amit korábban megígérték, marad viszont: 64 fős multira, egyjátékos kampányra és ingyenes megjelenésre számíthatunk többek között.
Ha én ingyenes játékot akarnék csinálni amiben semmilyen ( !!! ) módon nem vagyok anyagilag érdekelt, de nincsenek meg a jogok, akkor megcsinálom kussban és csak akkor állok elő vele, amikor már játszható és teljesen működőképes a cucc ( plusz moddolhatóvá téve adom ki, hogy bárki tudjon hozzá tartalmat generálni ). Majd, azonnal ki minden létező terjesztési fórumba, hogy mindenki ( !!! ) hozzá tudjon jutni és mire az EA észbe kap, addigra aki akarta már leszedte. Amikor meg elkezdenek hisztizni a saját oldalamról leszedem és bejelentem, hogy letiltották a jogok miatt a fejlesztést és nem lesz hozzá támogatás... Akkor viszont már késő! ]:-E
Persze ehhez kell az is, hogy semmilyen formában ne lehessen hozzám kötni, hogy bármilyen előnyöm is származott belőle, kivéve az elismerést. ( Na ez utóbbiban nem vagyok biztos jelen esetben, tuti, hogy valamilyen formában nyerni akartak rajta - erre utal az egész folyamat. Hát nem jött össze, viszont így a játék ingyen reklámot kap - mondván ez az a program ami majdnem BF3-lett.. Szóval ők sem túl tisztességesek ! )
EA ugygondolta hogy SW névvel bármilyen f*st le lehet tolni az emberek torkán, hát nem jött be. És örülök neki, mert talán meg is fogják ezután erőltetni magukat
Az EA nem azért fizett milliókat a Disney-nek ,hogy mások is használhassák a brand-et.
Sajnálom ,hogy a Battlefront nem volt olyan állapotba megjelenéskor mint ahogy most van akkor lehet sikeresebb lenne.
PS4-en néztem múltkor láttam hogy 40 000 játszottak.COD BO2 PS3-mal ugyan ennyien játszanak bármikor mikor belépek és az egy 3 éves játék.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.