Miután PC-n kiváló modderközösséget toborzott a Bethesda, a kiadó-fejlesztőcég konzolokon is biztosítani szerette volna a modtámogatást. Xbox One-on nem ütközött különösebb akadályokba, az xboxos Fallout 4-játékosok már töltögethetik is a különböző kiegészítőket a játékukhoz. PS4-en viszont borzasztóan elhúzódtak a munkálatok, nem olyan régen pedig egy "Kösz, Sony!" felkiáltással kapitulált is a csapat.
Hogy mi állt ennek a hátterében, azt azóta sem tudtuk meg, azonban úgy néz ki, mégis sikerült dűlőre jutnia a két cégnek: a Bethesda ma újabb blogposztban jelentette be, hogy meg tudják oldani a modtámogatást. Egy komolyabb megkötés lesz csak (és talán ez a magyarázat az eddigi vitára), PS4-re ugyanis kizárólag olyan modokat lehet majd feltölteni, amely a Creation Kiten belül elérhető assetekből táplálkozik. A Bethesda szerint a legtöbb kiegészítő amúgy is ilyen.
A The Elder Scrolls V: Skyrim - Special Edition már az október 28-i megjelenésétől támogatja a modokat, azután pedig a Fallout 4-be is beépítik a funkciót. További fontos hír, hogy a két játék 4K-támogatást is kap, méghozzá natívat, amit értelemszerűen a PS4 Pro-tulajok használhatnak ki.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.