A Media Molecule csapata ezúttal is egy felhasználói tartalmakra épülő játékkal jelentkezik. Ahogy a címe is mutatja, a Dreamsben szürreális álomvilágban kell pályákat készítenünk, amiket aztán megoszthatunk másokkal is. Egészen elképesztő assetekből válogathatunk, itt tényleg csak a képzeletünk szab határokat.
A srácok egy blogbejegyzésben sajnálkoznak, amiért a béta beígért dátumát nem tudják tartani, így csak valamikor 2017-ben próbálhatjuk ki a PS4-exkluzív címet. A rendező, Siobhan Reddy szerint a játék "nagyon nagy", így több időre van szükségük ahhoz, hogy a Dreams bétája a nyilvánosság elé kerüljön.
A stúdió nem akar felületes munkát kiadni a kezéből, elvégre a játék nemcsak a rajzolásról és a szobrászkodásról szól, önmagában is működnie kell, azaz a narratívának, az animációknak, a zenéknek és a hangoknak is gördülékenynek kell lennie. A végeredmény sokkal rugalmasabb lesz, mint a LittleBigPlanet. Szerencsére jó úton haladnak, nagyon termékenynek bizonyult az óév.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.