A kritikusok véleményét aggregáló Metacritic szerint az idei évben megjelent PC-s, 3DS-es és PS Vitás játékok jobban teljesítettek átlagban, mint a konzolos címek.
A PC-s címek közül 450-et értékeltek a sajtó munkatársai, ezek átlagosan 70,8 százalékos pontozást kaptak, ami kicsivel több, mint a tavalyi 70,6 százalék. A platform öt exkluzívja kapott 90 százalék feletti pontszámot, 46 cím hozott 75 feletti számot, és 178 PC-s játékot (nem csak exkluzívot) fogadtak pozitívan a kritikusok.
A PS4 és az Xbox One esetében ez az átlag 69,1, illetve 69,8 százalék. Az átlagos minőség mindkét platform esetében csökkent a tavalyi évhez képest; a pozitív kritikák száma mindkét masinánál 36 százalékra esett vissza.
Ahogy a fenti táblázat is mutatja, a Wii U kapcsán idén már nagyon kevés értékelés futott be, és bár a 3DS és a PS Vita sem volt túlzottan eleresztve, a kézikonzolokon legalább viszonylag jó értékelések születtek.
Az idei év legmagasabb átlagos pontszámát az Uncharted 4 kapta 93 százalékkal, ezt 92 százalékkal követi az Inside (Xbox One-os változat), az Out of the Park Baseball 17 (PC-s változat) és a The Witcher III: Blood and Wine (PC-s változat).
A leggyengébben az Activision-féle Ghostbusters muzsikált - az adaptációnak 30 százalékos átlagértékelésre futotta.
Miert ne ugorhatna egymasnak egy ket ember.Ettől nem hal meg senki.Nem ugranak egymásnak az emberek és törnek a csontok.
Jó ez itt kiengedni a gőzt ha nem eggyezik a velemény akkor miért ne?!
A Doom nosztalgiában hozta az élményt.
De mindegy is.
Pont az tetszett a 4-ben, hogy kevesebb volt az akció és több a mászkállás.
Ha akarod, neten találsz egyébként róla bőven elég játékmenet videót de nyalvánvalóan ha ennyi kritikusnak + ráadásul még 1 rakás játékosnak is bejön, akkor valószínű h nem csak a graf. miatt, v. a jó sztori, + dialógusok miatt, csak ugyer vannak bizonyos játékok ahol ha ezek nincsenek megfelelő minőségben prezentálva, onnantól kezdve tökmindegy h pl. milyen jításokat tettek bele a fejlesztők, ott ette meg a fene. A mai játékok többsége pedig ilyen, ahol a történet dominál + hozzá az immerzíót kellően támogató grafika, persze most is találni tetris szerű gyöngyszemeket ha vkinek éppen arra fájna a foga.
Én személy szerint nem is a játék grafikáját emelném ki - bár az is nagyon a helyén van -, hanem a játék kidolgozottságát. Értem ez alatt például amikor a piacon, ha veszel az almaárustól egy almát, majd kicsit távolabb megsimogatod a lemurt, akkor nemsokkal később, a lemur a válladra ugrik és ellopja az almád.
Na az ilyenek miatt érződik a játék világa élőnek. Imádom amikor ennyi törődést kap egy játék a fejlesztőitől.
dcba: Nem olvasgatni kell, hanem játszani. Vagy ha most azt mondják a töltöttkáposzta nagyon finom, akkor meg sem ķostolod mert mindenkinek ízlik?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.