Megjelent végre az új Zelda, mely a Nintendo Switch első és egyben a Wii U utolsó nagyobb first-party címe. A Digital Foundry letesztelte mindkét platformon a játékot, tapasztalataikat pedig videóban is megosztották.
Wii U-n a Zelda 720p-ben fut, míg Switchen dokkolt állapotban 900p-re is képes a konzol. Meglepő módon a két változat között ezen kívül nincs számottevő grafikai különbség. Csak kinagyított képeken fedezhetjük fel például, hogy az anizotropikus szűrés gyengébb az előző generációs gépen.
Mindkét gépen 30 fps-re van lockolva a játék, azonban mind Switchen, mind pedig Wii U-n vannak kisebb-nagyobb framerate-problémák: a pusztában kalandozva véletlenszerű helyeken a 20 fps-re is leeshet a sebesség, igaz, csak pár másodpercre.
A Nintendo Switch legnagyobb újítása, hogy asztali és kézikonzolként is használhatjuk, azaz magunkkal vihetjük játékainkat. A két változatot összehasonlítva a felbontás a legnagyobb különbség, mivel az asztali változat 900p-ben fut, míg kézikonzolra váltva 720p-ben élvezhetjük Link új kalandjait. Ez azonban nem feltűnő, mivel kis kijelzőn így is tűéles marad a játék.
A fentebb említett framerate-problémák kizárólag dokkolt állapotban keserítik meg a játékos életét - a hordozható változat stabilan tartja a 30 fps-t.
A fegyverek eltörnek 3 komolyabb ütés után (!), a dobható bomba semmire se jó, mert arrébb rúgják (!), ráadásul a fegyvervétel/fejlesztés sokba van. Még egy ellenfelet is nehéz kinyírni, nemhogy egy mechanikus őrt !
a map viszont hatalmas. És lehet a pajzson csúszni is :D lovaglás is jól néz ki.
Nekem csak jó volt látni...na mindegy :D
UI.: Imadom azt a gameet :^)
HELL YEAH ! :)))
Tévednék? Olyan valaki próbáljon meg rácáfolni aki mind a két játékkal játszott!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.