Call of Duty: WWII - nem lesz visszatöltődő életerő
- Írta: barackostej
- 2017. április 28.
A héten végre bemutatkozott az új Call of Duty, melyben sok rajongó álma válik valóra, és a sorozat visszatér a második világháborúba. Úgy tűnik azonban, hogy a fejlesztők nem csak a korszak választásánál tértek vissza a régi játékokhoz.
Glen Schofield, a Sledgehammer Games társalapítója a Polygonnak adott egy hosszú interjút az új epizód kapcsán, melyben szóba került a karakterünk életerő-visszatöltődése is. A sorozat második része anno megreformálta ezzel a funkcióval az FPS-műfajt, most azonban nagy eséllyel visszatérnek a fejlesztők gyökerekhez. Bár konkrétumokat nem árult el Schofield, nyilatkozatából az jött le, hogy újra elsősegélycsomagok után kutatgathatunk a golyók "kiizzadása" helyett. Állítása szerint minden találatot megérez a karakterünk, és nem tudunk majd szuperhősként ugrándozni a pályákon.
Pontos részleteket tehát nem árult el, így azt sem tudni még, hogy a többjátékos és zombimódra érvényes lesz-e az "újítás", vagy csak a kampányban fogunk nosztalgiázni. A Call of Duty: WWII november 3-án jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
COD-ba is bevezethetnék hogy egymásnak dobáljuk a gyógyszert meg a skulókat, naív módon talán a kisbabák is taktikáznának egy kicsit, mert azokért is kapnak pontot ugye, nem csak a killért meg a bilétáért.
Hardlinet nem vettem meg, nem testszett a multija a gameplay videókon, de ez a BF1 bitang lett.
Lehet megveszem és egy hétre rá meg eladom, max egy ezrest bukok rajta.
Privát szobában haverral tolható ,igaz nincs fejlődés de ki nem xarja le.
BF1-ben a tankok és a repülők néha felcseszik az agyam, de még így is képes vagyok 2 órán keresztül tolni hogy élvezem.
TDM-et nem bírom a BF1-ben.
Itt látszik hogy a Dice foglalkozik a játékosokkal, az Activision csak tarhálni akar, költekezni semmit.
Legalább a GL-ekkel lehessen falakat és mindenféle tereptárgyat bontani, amik persze sérülést okoznak ha a közelében vagy, ez kicsit dobna a hangulaton.
És egy tűéles grafika 2018-ra már kötelező lenne.
Meg nem ilyen töpörödött pályák amin max 3 mp-ig élsz mert a respawn sz*pat.
Perkek nélküli módot is bevezethetnék.
De a törekvést nem látom, nem akarnak ők feleslegesen kidobni pénzt, ha eddig bejött a grafika (nekik) minek változtassanak, pedig nem lenne rossz egy tűéles grafika, meg némi rombolhatóság.
Asszem (többek között) ezért veszek egy pro-t a nyár folyamán.
Nyugi, ez nem szimulátor lesz, hanem egy COD.
Eddig ez is bejövősnek fest.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.