Ahogy arról már többször is megemlékeztünk, a Disney (és így a Marvel) nem igazán fókuszált a játékadaptációkra az utóbbi években, a cégek általában a biztosra mentek, és a sablonfeldolgozások mellett mindenféle mobilos és böngészős borzalommal igyekezték kiszolgálni a rajongókat.
Az átalakulás a Star Wars érkezésével indult be: habár a Disney leépítette a LucasArtsot, a cím licencelésével biztosította az adaptációk utánpótlását, és most úgy tűnik, ezt a modellt rúgta be az animációs filmjeinél és a Marvelnél is. A képregénygyáros különböző kiadókkal együttműködve három komolyabb játékot is szállít a jövőben: szeptemberben érkezik a Marvel vs. Capcom: Infinite, emellett jön az Insomniac-féle Pókember és a Square Enix Avengers-projektje, amely a hírek alapján kifejezetten nagy falat lesz.
Ráadásul Jay Ong, a Marvel játékokért és innovációért felelős igazgatója igyekezett leszögezni, hogy ezen az úton haladnak tovább. A GameSpotnak adott interjúban azt mondta, még van néhány be nem jelentett játékuk, ezek között konzolos, mobilos, sőt VR-fejlesztések is találhatók.
Azt is hozzátette, hogy a játékok most már alapvető pillérnek számítanak a cégnél, és a korábbi támogató szerepükkel ellentétben önálló médiumként tekintenek rájuk, amelyek saját sztorit tesznek hozzá a Marvel-kánonhoz. Egyszerű példaként erre az új Pókember-játékban látható pókjelmezt említi, ami teljesen egyedi tervezés, sem a filmekben, sem a képregényekben nem láthattuk.
Vagy arra gondolsz, hogy nem csak egy film-adaptáció lesz az új részhez? Mert én ebben max. ennyi pluszt látok.
A Wolverine volt szerintem az utolsó Marvel játék, amivel játszottam, az egész jó volt szerintem, és tudtommal az fektette le az Arkham trilógia alapjait is, de lehet tévedek...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.