Habár pletykákat hallottunk már, a játékról nem sokat tudunk egyelőre, a BioWare mindössze annyit erősített meg, hogy a címnek egyik korábbi alkotásukhoz sem lesz köze, és több mint húsz év játékfejlesztői tapasztalatát összegzik benne. Az EA beszámolója szerint kiemelt szerepet kap benne a közösségi élmény is, árulkodó legalábbis, hogy épp emiatt csúszik a játék.
Andrew Wilson vezérigazgató szerint "a dizájn lenyűgöző, a játékmechanikák kitűnőek és az akció is üdítő" a játékban, amely egy "élő szolgáltatás" köré épül. A kiadó szerint ezen az elemen, vagy ahogy Wilson fogalmazott, a "közösségi élmény dizájnján" kell még tupírozniuk, ezért döntöttek úgy, hogy csak a következő pénzügyi évben, tehát valamikor 2018 áprilisa és 2019 márciusa között jelenhet meg a játék.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.