A mai napon új információk láttak napvilágot a Bethesda jóvoltából a jelenleg készülő horrorjátékukról a The Evil Within 2-ről. Az említett bejegyzésben arról írnak, hogy a játékosok jóval nagyobb szabadságot kapnak az előző részhez képest, hogy tetszésüknek megfelelően szabják testre Sebastiant, a játék főhősét. Megemlítették, hogy jóval nagyobb hangsúlyt kapnak majd döntéseink, amelyek hatással lesznek a történet kimenetelére. Elárulták, hogy sokkal nagyobbak lesznek a bejárható terek és maximálisan a játékosra van bízva, hogy milyen mértékben járja be ezeket. A blogbejegyzésben feltüntettek egy videót is, amely bemutatja miben változott a játék az előző részhez képest.
Az is kiderült, hogy a játékosok milyen sokrétűen képezhetik Sebastiant a történet során. Öt ágon tudjuk majd fejleszteni főhősünket: életerő, lopakodás, harc, gyógyulás és állóképesség. Mindet külön tudjuk majd fejleszteni, így teljes mértékben ránk van bízva, milyen karaktert szeretnénk életre kelteni. Visszatér az első részből a fegyverek fejlesztése is, azonban ez most különválik a karakter fejlődésétől. Itt olyan apróságokon tudunk javítani, mint a tár növelése, az újratöltési idő gyorsítása, vagy éppen a sebzés mértékének növelése. Továbbá fontos újítás lesz, hogy immár ahhoz a fegyverhez gyárthatunk muníciót, amelyikhez csak szeretnénk, így végig velünk lehet kalandunk során kedvenc gyilkolóeszközünk.
Az mindenesetre jól látszik, hogy a második rész nem fogja megkötni a játékos kezét, így sokkal inkább beleélhetjük magunkat a rémisztő játszadozásba. A The Evil Within 2 idén október 13-án jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.