Rengeteg új helyszínt, izgalmas versenyeket és közel 200 kipróbálható benzinzabálót, köztük számos gyönyörű Lamborghinit ígér a Project CARS szeptemberben megjelenő folytatása.
A Project CARS második felvonása közel 180 autót, 60 elképesztő helyszínt és 130 különböző nyomvonalat ígér, többek között egy teljesen megújuló karriermóddal, rajongók által kért újdonságokkal, finomhangolásokkal és számos új funkcióval.
A második rész szeptember 22-én jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. A korai változatról írt bétatesztünket pedig itt találjátok.
Tökéletes szimulátor játék nincs, mindegyik bizonyos szintig tud szimulálni és sok pedig szándékos marad fél lábbal az arcade világában, mert tudja jól, hogy a gamerek egy jó része még életében nem vezetett autót se, nem hogy versenygépet.
Ezért aztán visszafogják magukat és próbálnak ilyen feles megoldásokat csinálni, ami se nem az se nem ez, hanem valahol a kettő között marad félúton.
Én azt gondolom nincs ezzel semmi baj, mert így mindenki megtalája a maga szintjének való játékot, vannak a kimondott szimulátorok, vannak fél szimulátorok és az arcade gémek, nos a PC2 sztem fél szimulátor és a konkrét szimulátor fogalom között helyezkedik el valahol, de teljesen felesleges ezekbe belemenni.
Ki kell próbálni mindet, aztán eldönteni kinek melyik fekszik a legjobban.
Autót se vaktában vesz az ember, előtte ki kell próbálni párat, aztán lehet dönteni. :)
Persze ezeket csak az tudja akinek van némi autós tapasztalata, tizenévesen amíg azt se tudtam mi fán terem az autóvezetés én is jól elvoltam az NFS jellegű arcade ökörködésekkel, de jó ideje már ezek nem nyújtanak semmi élvezetet számomra, ezért aztán Assetto Corsa, F1, PC és rF2 amikkel játszom.
Forza, GT és társai is teljesen jók, pazar grafika sok autó, de akárhogy is nézzük arcade vérvonal mindegyik és az ember ezeket már egy idő után nem élvezi.
A másik része meg az, hogy nem kell ahhoz versenyautóban ülni, hogy érezze az ember mennyire jól szimulál egy játék, aki vezetett már tempósabban egy utcai autót, az is fel tudja mérni mennyire felel meg az adott játék a valós körülményeknek.
Nyílván az adott autó menettulajdonságait meg csak az tudja leellenőrzni aki ült már élőben is benne, de azt gondolom a gyártók általában eléggé utánajárnak ezeknek és próbálják minél hűbben azt visszaadni amit az autó.
Az alapvető eltérés a játék fizikájával és az autó irányíthatóságával szokott lenni, de ugye ettől olyan széles az arcade-tól szimulátorig terjedő paletta.
Amíg az a lényeg, hogy egy adott játékból minél többet adjanak el, addig bizony a gyártók próbálnak megfelelni minél több embernek, ezért aztán a legtöbb marad a félsim mezsgyéjén.
A tökéletes sim-ek kánaánja majd akkor jön el, ha mindenki igazi rutinos sofőr lesz és elvárja, hogy fáradtabb napjain is ugyanazt kapja otthon amit a pályán, de ilyen nem lesz így aztán kapunk mindenféléből és mindenki eldönti majd épp melyiket tudja élvezni a maga módján. :)
- sok pálya (ovál, rallycross + classic is!)
- elég sok járgány
- eső, hó, napszak, évszak változás (!)
- animált boxkiállások, kerékcserèk
A pCarsban meg annyit lehetőség van, hogy lenne vagy fél órás, ha nem több egy ilyen trailer. :)
A pCars 2 csomagra, tartalomra, funkciókra viszont világbajnoknak néz ki. Egy nagyon jó ki szimulátor lesz ez. :)
Szóval még mielőtt lenéznél másokat, mert lelkesek, ezen el kellene gondolkodnod...
A PC2 60-as pályakínálata meg engem nem hat meg, főleg, hogy abba a harmincban kb. kétszer annyi munka van, vagyis máris azonos az eredmény
Minden téren elég gyenge a látvány. LOL... Bőven szép ez. És megint hozzá kell tenni, hogy ez teljesen dinamikus, és rengeteg mindent számol a háttérben. Nemcsak napszak és időjárás változás van, hanem évszak is.
A fenti kommentedre még csak annyit, hogy amikor megyek időmérőn, és a napsütésből lassan a lemenő nap mellett ködpárnás légrétegek csúsznak a pálya köré, fölé, nos az valami eszméletlen élmény. Tényleg olyan mintha ott lennék. Ezt a pCars 1 is tudta, és hozta, a 2 második meg rátesz egy lapáttal.
Szóval lehet szép a GTS, meg a Forza7, csak közben az egyik full statikus (úgy könnyű!), a másik meg most kezd csak felzárkózni.
Arról nem beszélve, hogy a pCars-ban lesz 60 pálya. A GTS-ben ~20, a Forza-ban 30.
Persze ezek csak számok, csak ugye hiába lehetne szebb valahol máshol az a 3 ovál pálya meg a 6 rallycross helyszín, ha más szimben nincsenek is jelen.
A Forza 7 700-as autókínálata szép, kár, hogy ez nem hát még engem, mint szimbuzit, aki egy autóval is elvan akár évekig is, ha az nagy kedvenc élményre, kihívásra...
Nagyon meglepődnék ha nem repkednének a 9 és 10 pontos tesztek. Ez egy Forza és egy GT "éra után", az SMS-nek nulláról építkezve, 2 rész alatt... Nem semmi...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.