A LawBreakers augusztusban jelent meg PC-re és PS4-re, és a lelkes beharangozók ellenére nem rengette meg a világot. A Steam esetében még a számokat is ismerjük, az FPS sosem érte el a nyolcezer játékost egy időben, az elmúlt napban pedig egy kétszázas csúcsot tudott villantani mindössze: értsd, ha játszani szerettél volna, a legjobb esetben is kétszáz játszópajtást tartogatott neked a program.
A játék atyja, Cliff Bleszinski a GameSpotnak azt mondta, a PS4-es verzió "rendben van", bár az érvelése inkább magyarázkodásnak tűnik. Szerinte a konzolosok másképp ítélnek sikeresnek egy játékot, mint a számítógépesek: "A PC-sek megnézik a számokat a Steamen, ilyen PS4-en nincs. [...] Az emberek kiköhögik a 30 dollárt, feljönnek játszani, és nem gondolják túl a dolgot. PC-n viszont mindenáron sikerre vagy halálra akar ítélni egy olyan internetes kultúra, ami imád csak távolról figyelni" - mondta, majd hozzátette, továbbra is azon vannak, hogy felpörgessék a számokat. Lesznek új tartalmak, akciók és próbahétvégék is.
(Zárójelben érdemes megjegyezni: még PS4-en is idegesítő hosszú tud lenni a matchmaking az alacsony játékosszám miatt, erről hamarosan a tesztünkben is megemlékezünk.)
A Boss Key maratonként tekint a LawBreakersre, a gyorsjavítások mellett új pályák és kasztok várhatók, hamarosan jön a Team Deathmatch, és egy rangsorolt liga is Boss League néven. Bleszinski szerint a LawBreakersre olyan sors várhat, mint a Warframe-re, amely szintén gyenge számokat produkált eleinte, végül azonban a Digital Extremes kitartása miatt sikerült felpörgetni a játékot - most épp nyitott világú pálya érkezik, a minap adták ki az első gameplay videót hozzá.
Átdolgozzák a marketingkampányukat is, szeretnék megértetni a játékosokkal, hogy miért olyan nagyszerű élmény játszani a munkájukkal. Végül Bleszinski személyes felelősségéről is szó esett, az úriember beismerte, hogy elég beképzelt tud lenni a közösségi felületeken, és állítása szerint mindenképpen azon lesz, hogy visszavegyen egy kicsit.
A LawBreakers egyiket se mondhatja el magáról.
Leszáguldani 8000-es napi csúcsról 200-ra és aztán a közösséget okolni azért, hogy nem játszanak vele... Ez az ember pár évente mindig betud valami bicskanyitogató hülyeséget dobni a IT hírvilágba.
Mondta ő, de bár ne tette volna. Nyersen lefordíva: A konzolos bloodSteven-ek faszább arcok, mert buták mint a segg, azokra bármit rá lehet sózni.Ellenben a mocsok PC-s Übermensch a smucig fajtából való, velük nem olyan könnyű ám kiba..ni, fene a pofájukat.
Gratulálok Clifford, olyan hülye vagy, h már az óvodában is megbuktál játékból.
Meglatszik, hogy a 4.resznel már nem volt mint kreatív dizajner.
Mint ahogy a messenger is azt mutatja néha hogy ír a másik fél amikor ott sincs már. Na ezt a "hibát" miért hagyták bennt?
Nem azzal van a baj hogy kevés a class vagy a térkép, hanem azzal hogy senkit sem érdekel, ezen pedig azok nem fognak javítani.
Nem értem a Warframe hasonlatot sem, teljesen más játék. Ott volt mire építkezni, itt új pályákkal és kasztokkal nem fogják megnyerni a játékosokat. Csináljanak MMOFPS-t vagy valamit amiből még nincs 100 másik...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.