Úgy tűnik, nem véletlenül nem érkeztek konkrét hírek és látnivalók a Visceral Gamesnél fejlesztett, Unchartedra hajazó Star Wars-játékról. Bár a nyár közepén két ízben is kiszivárgott néhány részlet, úgy fest, hogy a Dead Space-sorozatot és a Battlefield: Hardline-t is készítő csapatnál valami nagyon félrement a fejlesztési időszak alatt, mert az Electronic Arts nemrég megerősítette, bezárják az irodát.
A kiadott közlemény szerint a fejlesztés alatt több ízben is tartottak tesztköröket, ahol az akkori állapotokat próbáltatták ki játékosokkal, és hallgatva a visszajelzésekre, valamint a piaci változásokat is monitorozva végül arra jutott a kiadó, hogy olyan élményt szeretnének nyújtani a rajongóknak, ami hosszútávra szól és ahova a játékos újra és újra vissza akar majd térni. Éppen ezért úgy döntött az Electronic Arts, hogy újragondolják az alapvető dizájnt.
Mindez azt jelenti, hogy a lineáris, történetközpontú megközelítést elengedi az EA, és helyette egy nagyobb, mainstreamebb vonalat szeretnének majd követni, ezzel elérve, hogy még szélesebb közönséghez juthasson el a legújabb Star Wars-kaland.
A közlemény arra is kitér, hogy a kiadó nem szeretne megválni az 1998-ba alapított stúdió munkatársaitól, így akiket csak tudnak, átcsoportosítanak másik belsős csapatokhoz. Hogy az olyan nagy nevekkel, mint Amy Hennig, mi lesz, egyelőre nem tudni.
"hogy olyan élményt szeretnének nyújtani a rajongóknak, ami hosszútávra szól és ahol a játékos vissza akar térni"
ezt hívják multi-nak főleg, ha a piac meg az emberek csak ezt akarják, akkor a végén tényleg az lesz, hogy nem lesz semmi új jó csak pár évente, azokkal meg valszeg úgysem játszok mert 20ezerért adják és el se megy a gépen, úgyhogy mondom én, hogy a régiek maradnak.
meg azt kívánom ne is hallottam volna a 1313-ról, mert szomorú az egész, szemét gamekapocs megismertette velünk :)
De egyébként ahogy Zisten is írta az NfS címeknél, úgy nekik is kényszerből volt több meló sajnos.
Őket id befogták a Burnoute Paradise után középszintnél alacsonyabb Need For Speed részeket készíteni tömegesen évente.
Egy jó és kreatív csapatot bedaráltak hulladékot gyártani, de ami fontos azt tegyék gyorsan.
Még egy külön űrhajó is volt amit csak coop-ban tudtál megközelíteni meg komplett pályák...
s tekintettel arra, hogy én alapból is egyedül szeretek játszani, nemhogy egy space horrort, kiejlenthetjük:
AZ ea TETTE TÖNKRE ŐKET
Persze gondolom sokan véres COD zúzást vártak sztoriban és nem lopakodást, de engem éppen ezzel lepett meg és baromira bejött, hogy nem azt a f.stalicska COD-ot próbálta végre majmolni.
A multiját meg imádom.
Olyan népirtást rendezek sokszor. XD
Itt most nem a Visceral games a ludas, inkább az EA!
http://i.imgur.com/Kew7jqr.png
az EAsek mondták hogy csinálják meg a shift 3-at ,kaptak rá 1.5 milló dolcsit, szerződést alá is írták de rá két hétre paff cancelled!
Vagyis ki akartak a studióval cseszni, eléggé gericntelen a sztori, érdekes magyar oldalak nem írták még meg, megérne egy cikket! :D
Bocs de rossz az angolom, szövegről fordítva úgy ahogy megy, de beszédnél kb semmit nem értek belőle.
Balfék egy banda. Utóbbi két játékok a szar szintet is alulról vakarászta, nem is baj, hogy kirepülnek. Hardline és Devil Cartel. Mindkét cím megpecsételte a sorsukat, nem is baj, hogy újrakezdik. Gondolom eddig csak a kokain égetős, átállás a másik/gonosz oldalra ötletüket tudták megvalósítani.
Miért nem voltak legalább egy nyamvadt videót mutatni a készülő SW játékból?
Mi van akkor ha tetszett volna az embereknek?
Remélhetőleg nem arról van szó hogy ez egy single player játék lett volna, egy ilyennel pedig nem lehet annyit kaszálni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.