Manapság nem lepődik meg senki azon, ha egy játékban mikrotranzakciós rendszert, vagy éppen loot boxokat talál. Az utóbbi idők nagyobb címei közül a Middle-earth: Shadow of War, a Call of Duty: WWII és a Star Wars: Battlefront 2 is rendelkezik hasonló lehetőségekkel, de ez nem biztos, hogy jó irány.
A Capcom részéről Ryozo Tsujimoto adott interjút a GameSpotnak, melyben elmondta, hogy a Monster Hunter World szembe megy a mai trendekkel, és teljesen kihagyja a loot boxokat és a mikrotranzakciót. Elmondása szerint ez azért történhet így, mert a játék világában amúgy is rengeteg loot található, melyek véletlenszerűen bukkannak majd fel a térképen. Ezek között vannak normál jutalmak és olyanok is, amelyek ritkábban bukkannak fel a pályán. Tsujimoto azt is hozzátette, hogy az fejlesztők célja az, hogy a játékos élvezze a játékot, szívesen fedezze fel a játékteret és egy-egy sikeres vadászat után boldogan kaparinthassa meg a neki járó jutalmakat. Elmondása szerint azt szeretnék elérni, hogy a játékosok megszerezzék a kellő tapasztalatokat az előrehaladásuk során és ne a könnyen elérhető loot boxok miatt hagyjanak ki szórakoztató feladatokat a kaland közben.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.