A kínai székhelyű a Perfect World Entertainment még 2010-ben szerezte meg a Torchlight seattle-i fejlesztőjét, a Runic Gamest. A kiadó a Polygonnak erősítette meg, hogy bezárja a csapatot, hiszen a jövőben az online játékokra szeretne koncentrálni, így portfóliójába nem fér bele egy single akció-RPG-ket fejlesztő stúdió.
A Runic fejese, Marsh Lefler egy blogbejegyzésben mondott köszönetet a csapat tagjainak a közel egy évtizedes munkájáért. Szerencsésnek vallják magukat, lévén a közösség mindvégig támogatta őket. Ez idő alatt többen összeházasodtak a stúdión belül, gyerekek születtek, szóval egy igazi családról volt szó.
Lefler szerint a közösségi és az online támogatás továbbra is folytatódik, és a Torchlight-sorozat sincs veszve. Hamarosan jönnek az első részletek.
A Runic Gamest 2008-ban alapította Travis Baldree, Peter Hu, Max Schaefer és Erich Schaefer, egy évvel később váltak híressé az első Torchlighttal, amely remek kihívója volt a Diablónak. A folytatásra 2012-ig kellett várni, legújabb és utolsó címük idén jelent meg Hob címmel.
A kiadó a Motiga Games nagy részét is szélnek eresztette. A csapat nagyon nehezen tudta befejezni első és egyetlen játékát, a Giganticot. A fő fejlesztők központi csapata megmaradt, ők támogatják tovább a MOBA-t, beleértve a közelgő novemberi frissítést és a jövőbeli tartalmakat.
Egyébként én sem túlságosan rajongok ezért a nagy multis szarakodásért, kenjék az összeset a hajukra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.