Új AAA-címmel kívánja feldobni az MMORPG-k piacát a PUBG-t is fejlesztő Bluehole csapata. A fejlesztők ugyanis ma jelentették be hivatalosan legújabb játékukat, a fantasy elemekre épülő Ascent: Infinite Realmet.
A vadonatúj cím rögtön egy ötperces videót és jó néhány képet is kapott, hogy nagyjából legyen elképzelésünk, mire is gondol pontosan a stúdió. Az nyilvánvalónak tűnik a kisfilm alapján is, hogy rendkívül nagy hangsúlyt kap a repülés a játékon belül, továbbá tűzokádó sárkányokkal is szembe kerülünk a kaland során.
A játékosok többféle légi járművet is használhatnak majd a programban, amelyben láthatóan jól megfér együtt a földi, illetve a légi harc. A repülők kinézetét és teljesítményét tetszőlegesen testreszabhatjuk majd, így módosíthatunk például a színükön, vagy éppen az erejükön. Egyelőre úgy fest, hogy öt karakterosztály szerepelhet a játékban, a Sorceress, azaz a varázsló, a Mystic, a Warlord, vagy hadvezér, az Assassin, és a Gunslinger. Ahogy a videóban is látható, házakat is építhetünk és gazdálkodhatunk is a programban, szóval unatkozni biztosan nem fogunk.Természetesen a PvP-csaták sem maradhatnak ki a játékból, amelyek szintén a levegőben lesznek esedékesek. A harcok és az akciójelenetek mindenesetre eddig egészen jól mutatnak.
Az Ascent: Infinite Realmet ezidáig csak PC-re jelentették be a fejlesztők, de nem kizárt, hogy konzolokra is meg fog jelenni. Továbbá ha minden igaz, 2018 első felében már a zárt béta is kezdetét veheti.
Na meg a csatajelenetek alatti szaggatás arra enged következtetni, hogy jobban járnának, ha a dolog végül nem utólag kapna Vulkan portot, hanem inkább elkezdenék eleve arra összerakni. DX11-ben nem valószínű, hogy annyival erősebbek lennének majd a 2018-19 beli kártyák, a CPU-k meg aztán pláne nem.
huuu, de oreg vagyok. En meg azt se tudtam mi ez a PUBG pedig naponta jarok ide. :D
#3: +1
Csodálatos a világ és a látvány maga, a repülő hajók, minden.
Elképesztő.
Ez viszont mind hiába, mert az egészet hazavágja
- nagyon nagyon darabos mozgás.
- és hogy láthatóan a harci jeleneteknél le akar olvadni csóri PC a háttérben, hogy kihajthassa magából azt a látványt amit szeretnének.
Konzolra szerintem ne adják ki addig, amíg PC-n is megdöglik a cucc.
2018 elején Béta? Ennyire erőltetni kell?
Szerintem inkább optimalizálják rendesen és finomítsák a dolgokat, hogy minden gördülékenyen menjen, majd utána bétázzanak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.