Habár a PC-re, PS4-re és Xbox One-ra készülő Sandstorm eredetileg is egy multiplayer-központú játék lett volna, ahol a főszerepet a taktikára kihegyezett csaták kapják, a sorozat történetében először egy négyfős kooperatív módban is végigjátszható kampány is bekerült volna a játékmódok közé.
Végül a projekt új vezetődizájnere, Michael Tsarouhas jelentette be, hogy a sztorit kukázták, legalábbis az idei évre tervezett premiert biztosan le fogja késni a kampány. Később nem kizárt, hogy fontolóra veszik az elkészítését, azonban a magas költségvonzat miatt úgy döntöttek, inkább a multira fókuszálnak. Ezzel együtt azt az ötletet is elvetették, hogy napjaink valódi háborús konfliktusait dolgozzák fel a játékban: mivel úgy érezték, hogy ez a megközelítés túlzottan megköti a kezüket, a fiktív háborúk mellett döntöttek.
A megboldogult sztorimódból a fenti trailer adott ízelítőt egyébként.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.