Javában tart a Paladins-rajongók éves összeröffenése, a Hi-Rez Expo. A legfontosabb bejelentés a Paladins: Battlegroundsé - a stúdió nem ment messzire a névválasztásért, lévén az új mód elnevezése feltűnően hasonlít a PlayerUnknown's Battlegroundséra.
És nemcsak a neve: a játékmódban maximum 100 játékos csaphat össze, minden mérkőzés 20 percig tart egy hatalmas térképen. Itt is egy halálos köd szűkíti folyamatosan a játékteret, segítségként a játékosok lootolhatnak és ellátmányt rejtő ládákat szerezhetnek a zeppelinekről.
Mégis miben különbözik a Paladins: Battlegrounds a hasonszőrű játékoktól? Itt az egyedi hősök képességei nagyon fontosak lesznek, nem egy névtelen senkit alakítunk ugye. Egy csapatnak nem csak tankra, hanem supportra is szüksége lesz.
Az új játékmód 2018 folyamán ingyenesen debütál.
A készítők emellett bejelentették, hogy a Paladins Team Deathmatch módja január 10-én élesedik.
És ne feledkezzünk meg a Paladins mobilos mellékágáról, a Paladins Strike-ról sem. A 5v5-re kihegyezett MOBA publikus bétatesztje jelenleg is tart. A végleges verzió idén érkezik iOS-re és Androidra.
Nekem nem a moddal van a bajom, hiszen persze ez is kezdetben egy afféle újszerű..... dolog. Oké...
Igazából az szomorít el, hogy mindegyik fejlesztő rápriorizál arra, hogy egy adott dologból ami jól megy kisajtoljuk még a legtöbbet...
PC, Xbox One, és WII U, valamint PS Vita tulaj vagyok. Aktív potenciális vásárló.
És amikor szembesülök azzal, hogy az EA mit művel és olyan játékok mint a TF2 , vagy a BF1 vagy más nagy cím elmegy ingyenesbe és sajnos ott tartok nem 1 Játékkal hogy megcsappan az érdeklődési kör.... Nem 1 kihegyezett játékra gondolok és nem olyanokra ami már több mint 3 éve kint van, hanem olyanra ami alig múlt el 1 éves. minden szezonban van HiPE és minden évben van valamiféle Über láz ami megfog egy globálisabb célközönséget.
De ez esetben már nem elfogadható, hogy ilyen improvizáló megoldással akarják menteni a menthetőt.
Nem degradálok 1 játékot sem....
De nahh... most nahh....
Én úgy gondolom, hogy minden játéktípusnak megvan a saját stílusirányzata,
Nyilván egy Diablotol nem lehet elvárni, hogy WOW stílust kapjon és egy FarCry tól, hogy Kártyajáték készüljön belőle.
Igazából mindenből lehet mindent csinálni, csak ezt keverni... Nagyon sok olyan ideiglenes és rövig lejáratú játék van ami 1-2-3-4-5 hónapig okés, azt le van sz.va.
Keresési eredmények
GWENT, heroes of the storm, stb... szinte ezek is eltűntek a semmibe...
és az ahgyján hogy 20 percet kell várnom arra, hogy TF2 ben végre valamilyen csapatos szervert kapjunk ahol megvan a létszám...
Nem EA -ra gondolok... lásd blizzard , Heroes of the storm, EA = Garden Warfare, TF2,
Egy ilyen mod vagy amit egy másik posztban is megemlítettem , mindenből kártyajáték.
Ugyan melyik lesz 1 évnél hoszabb életű vagy tartalmú játék ?
Csak az UT-re tudok megint referálni, hogy nem először hallok olyan játékmódokat újként eladva, amik igazából már akkor is léteztek csak épp máshogy hívják. Pl. a Double Dominationt, amikor két pontot kell egyszerre megtartani X ideig vagy a Bombing Runt, ahol vmit el kell vinni egy kapuszerű dologig, ezt a két módot többször is hallottam más néven, és még a kritikusok is sokszor hanyattestek, hogy "...ez apám mekkora k*rva nagy ötlet".
Szerintem Te azt gondolod, hogy a csekély kommentelő létszám közvetlen a játékot fikázná, miközben csak arról van szó, hogy amikor felbukkan egy trend, mint pl az alább említett kártyajátékok, akkor 1-2 éven eresztül mást se hallunk azon kívül, hogy mindenki kártyajátékot akar csinálni egészen addig, amíg mindenkinek csömöre nem lesz az egésztől. Ugyanez van most ezzel a Battle Royale-lal, és ugyanez volt korábban a MOBÁ-val.
Másfelől én magát ezt a Battle Royale jelenséget se tudom rendkívüliként kezelni miközben már az UT2004-ben is volt Last Man Standing mód, ami kábé ezt az igényt ki tudta szolgálni, csak hát ez csak egy játékmód volt a 12 másik mellett....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.