Nyárra csúszik a We Happy Few

  • Írta: fojesz
  • 2018. január 20.
  • Csúszás
Link másolása
Hiába közölték végre a napra pontos megjelenési dátumot is, a fejlesztők úgy döntöttek, hogy megint elhalasztják a We Happy Few premierjét. Közben bemutatkozott a második játszható karakter.

Tavaly augusztusban még úgy tűnt, hogy sínre került a We Happy Few fejlesztése: a Compulsion Games bejelentette, hogy megállapodtak a Gearboxszal a játék kiadásáról, és a napra pontos megjelenési dátumot is kitűzték. Ehhez képest a minap újabb csúszást jelentettek be, április helyett csak valamikor nyáron fut be a cím PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.

A fejlesztők helyzetjelentése szerint durván egy hónappal ezelőtt befejezték a játék tartalmát, amikor azonban elkezdték azt tesztelni, rájöttek, hogy jelentős módosításokat kell eszközölni az egyik játszható karakter, Arthur történetén. Az átalakítások az első két órát érintik: a sztori több kulcsfontosságú pillanatát is előrehozzák, hogy nagyobb lendülettel induljon a játék, és az első bejárható sziget is nagyobb lesz.

Ahogy azt korábban megírtuk, az eredetileg közösségi pénzből fejlesztett roguelike a Gearbox támogatásával kap majd egy komolyabb sztori-orientált kampányt, amely három játszható karaktert vonultat fel. A fenti videó végén mutatkozik be a második főszereplő, ő Sally.

1.
1.
Először csak néztem, mert szerintem tök fölösleges több játszható karakter.. Na de így, hogy interakcióba is léphetnek egymással, tetszik az ötlet.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...