Tavaly augusztusban még úgy tűnt, hogy sínre került a We Happy Few fejlesztése: a Compulsion Games bejelentette, hogy megállapodtak a Gearboxszal a játék kiadásáról, és a napra pontos megjelenési dátumot is kitűzték. Ehhez képest a minap újabb csúszást jelentettek be, április helyett csak valamikor nyáron fut be a cím PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.
A fejlesztők helyzetjelentése szerint durván egy hónappal ezelőtt befejezték a játék tartalmát, amikor azonban elkezdték azt tesztelni, rájöttek, hogy jelentős módosításokat kell eszközölni az egyik játszható karakter, Arthur történetén. Az átalakítások az első két órát érintik: a sztori több kulcsfontosságú pillanatát is előrehozzák, hogy nagyobb lendülettel induljon a játék, és az első bejárható sziget is nagyobb lesz.
Ahogy azt korábban megírtuk, az eredetileg közösségi pénzből fejlesztett roguelike a Gearbox támogatásával kap majd egy komolyabb sztori-orientált kampányt, amely három játszható karaktert vonultat fel. A fenti videó végén mutatkozik be a második főszereplő, ő Sally.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.