Még mindig hatalmas kérdőjel, pontosan milyen is lesz a Metro-sorozat következő felvonása, a Metro Exodus. A mostani információk ugyan csak picivel visznek közelebb minket a válaszhoz, de legalább már körvonalazódik, hogy mire is számíthatnak majd a rajongók.
A Deep Silver vezető producere, Jon Bloch ugyanis az Official PlayStation Magazine-nak adott interjúban több részletet is elárult a játékkal kapcsolatban. Például azt, hogy az új rész forgatókönyve hosszabb, mint a Metro 2033, a Last Light és azok DLC-inek kombinációja, azaz nyugodtan kijelenthetjük, hogy elképesztően nagy és színes világgal vár majd minket az Exodus. Bloch azzal folytatta, hogy rengeteg új közösséggel, vallással, mutánssal és helyszínnel fogunk majd találkozni. Lesznek közöttük természetesen ismerősek, de jó pár új is, hiszen az apokalipszis után sem állt meg az élet, így akadnak majd olyan, akár Moszkván kívüli területek, amelyek rengeteget változtak, vagy akár meg is tisztultak a sugárzástól az évek során.
A játékmenetben hangsúlyos szerepe lesz a dinamikus időjárásnak, a nagyobb, nyitott területeknek, továbbá a napszak-váltakozásnak is. Ezzel kicsit sandboxosabb élményt kapunk, aminek köszönhetően a játékbeli lehetőségeink is szélesebb skálán mozognak. Például ha éjszaka ütünk rajta a banditák táborán, akkor lopakodva sokkal hatékonyabbak lehetünk.
A Metro Exodus valamikor 2018-ban jelenik meg.
A metro meg pont a zárt szűk tereivel és az idióta jumpscare-es szörnyeivel riasztott el a játéktól. Egy openworld-ebb metro-t viszont szívesen kipróbálnék, szóval érdekel!
A Stalker soha nem volt openworld. Volt egy lineáris pályaszerkesztés ahol pontokon lehetett csak kilépni a térképről. Csak épp nem csőben mentél, hanem lavorban ! :D Pont mint a Crysis első részében. Csak ott nem volt a történet-vezetés miatt lehetőség visszafelé menni...
A hülyeségtől függetlenül, azért vàrós!
Hozzáteszem, hogy a Ground Zeroes-al meg vagy 30 órát játszottam. És az pedig egy szem bázis, mondjuk nagyobb, mint bármelyik a PP-ben.. De valahogy az a videókkal és a történésekkel működött. Míg az 5-ben végig olyan érzésem volt, hogy se füle, se farka, csak lehet benne menni... De minek is?
No igen, pl a legutóbbi MGS-el is pont ez történt. Az ow sok ember szemében tönkretette a játékot, pedig ha annyira lett volna csak nyitott, mint elődei, nem lenne vele semmi gond. Semmi. Plusz már előbb kész lett volna!
Igazából szeretnék még egy ilyen élményt, de ezek a mai divatlehetőségek, minthogy "új, nagyobb, jobb, szendboxabb" pedig jól elijesztenek tőle. Nézzük már meg, hogy mi lett az Evil Within 2-ből is kiadói nyomásra....
Most elnézést a megfogalmazásért, de vagy van egy nagyon jól rendezett játék 10-12 órában, vagy van egy céltalanul szédelgős fókuszálatlan faszság 120 órában és az biztos, hogy ez utóbbiért én még egy torrentet sem izzítok be, nemhogy megvegyem...
Bár a Stalker utóérzés még mindig kísért, mivel meg lehet csinálni ezt kegyetlen jól is... Csak nem hiszem, hogy a mai játékokat megcsinálnák kegyetlen jól.
Ezennel le is került a játék az azonnali megvételre váró listamról és nagyon gyanakvóan nézek rá. Mindenképp játékosok véleményére fogok támaszkodni. Na ezekkel a hülye konfekció-marketingszövegekkel lehet elijeszteni egy fizető vevőt. Ha meg a játékot is így csinálták, mint ahogy most reklámozzák, akkor le is húzhatják a rolót tőlem.
#7: Így van. Egyszerűen csak a Microsoft konferenciáján mutatták be. Ott volt ugyanúgy az AC Origins is például, mint One X húzócím.
Persze mert xbox one-on "mutatkozott" pàr "excìm" közè besùvasztva.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.