Tartalmas és változatos lesz a Metro Exodus

  • Írta: Shifty
  • 2018. január 30.
  • Hír
Link másolása
Az Official PlayStation Magazine nemrég interjút készített a Metro Exodus kiadásával foglalkozó Deep Silver vezető producerével, Jon Bloch-kal, aki jó néhány érdekes részletet megosztott a játékkal kapcsolatban.

Még mindig hatalmas kérdőjel, pontosan milyen is lesz a Metro-sorozat következő felvonása, a Metro Exodus. A mostani információk ugyan csak picivel visznek közelebb minket a válaszhoz, de legalább már körvonalazódik, hogy mire is számíthatnak majd a rajongók.

A Deep Silver vezető producere, Jon Bloch ugyanis az Official PlayStation Magazine-nak adott interjúban több részletet is elárult a játékkal kapcsolatban. Például azt, hogy az új rész forgatókönyve hosszabb, mint a Metro 2033, a Last Light és azok DLC-inek kombinációja, azaz nyugodtan kijelenthetjük, hogy elképesztően nagy és színes világgal vár majd minket az Exodus. Bloch azzal folytatta, hogy rengeteg új közösséggel, vallással, mutánssal és helyszínnel fogunk majd találkozni. Lesznek közöttük természetesen ismerősek, de jó pár új is, hiszen az apokalipszis után sem állt meg az élet, így akadnak majd olyan, akár Moszkván kívüli területek, amelyek rengeteget változtak, vagy akár meg is tisztultak a sugárzástól az évek során.

A játékmenetben hangsúlyos szerepe lesz a dinamikus időjárásnak, a nagyobb, nyitott területeknek, továbbá a napszak-váltakozásnak is. Ezzel kicsit sandboxosabb élményt kapunk, aminek köszönhetően a játékbeli lehetőségeink is szélesebb skálán mozognak. Például ha éjszaka ütünk rajta a banditák táborán, akkor lopakodva sokkal hatékonyabbak lehetünk.

A Metro Exodus valamikor 2018-ban jelenik meg.

26.
26.
user101
Nekem a Division egy iszonyatosan kellemes csalódás volt, pedig egyedül játszom ! Szerintem egy nagyon jó játék és bár elég megkésve ugrottam bele az 1.6-os patch környékén, azt kell, hogy mondjam, hogy baromira nem érdemli meg azt a sarazást amit kapott... :(

A metro meg pont a zárt szűk tereivel és az idióta jumpscare-es szörnyeivel riasztott el a játéktól. Egy openworld-ebb metro-t viszont szívesen kipróbálnék, szóval érdekel!

A Stalker soha nem volt openworld. Volt egy lineáris pályaszerkesztés ahol pontokon lehetett csak kilépni a térképről. Csak épp nem csőben mentél, hanem lavorban ! :D Pont mint a Crysis első részében. Csak ott nem volt a történet-vezetés miatt lehetőség visszafelé menni...
18.
18.
frankdelgado
#17: Azt tudjuk h a diviziót kötelező utàlni, mert csak. De miért is pénzfelhajtó? Egyébként igazad lehet, a Metrot egy meleg kézfogàsért fogjàk àrulni....
A hülyeségtől függetlenül, azért vàrós!
15.
15.
pkflavio
14.
14.
RangerFox
#12: Igazából az MGS V nyílt világa borzalmasan sivár és üresnek hat, tényleg kár volt belerakni, megöli az egész hangulatát.
13.
13.
#12: Én is azok közé tartozom, akiknek ebben a formában nem jött be annyira a Metal Gear 5. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem játszottam vele vagy 80 órát és ha azt mondanám, hogy egy kicsit sem tetszett... De alapvetően én nem tudom, hogy az a játék azzal a címmel, hogy mehetett ennyire félre.

Hozzáteszem, hogy a Ground Zeroes-al meg vagy 30 órát játszottam. És az pedig egy szem bázis, mondjuk nagyobb, mint bármelyik a PP-ben.. De valahogy az a videókkal és a történésekkel működött. Míg az 5-ben végig olyan érzésem volt, hogy se füle, se farka, csak lehet benne menni... De minek is?
12.
12.
Yanez
#11: "...vagy van egy nagyon jól rendezett játék 10-12 órában, vagy van egy céltalanul szédelgős fókuszálatlan faszság 120 órában..."

No igen, pl a legutóbbi MGS-el is pont ez történt. Az ow sok ember szemében tönkretette a játékot, pedig ha annyira lett volna csak nyitott, mint elődei, nem lenne vele semmi gond. Semmi. Plusz már előbb kész lett volna!
11.
11.
Amennyire nem voltam feldőlve a 2033-tól, nekem akkorát ütött a Last Light. Nagyon tetszett és ripityára játszottam vele magam - aztán hirtelen vége lett.

Igazából szeretnék még egy ilyen élményt, de ezek a mai divatlehetőségek, minthogy "új, nagyobb, jobb, szendboxabb" pedig jól elijesztenek tőle. Nézzük már meg, hogy mi lett az Evil Within 2-ből is kiadói nyomásra....

Most elnézést a megfogalmazásért, de vagy van egy nagyon jól rendezett játék 10-12 órában, vagy van egy céltalanul szédelgős fókuszálatlan faszság 120 órában és az biztos, hogy ez utóbbiért én még egy torrentet sem izzítok be, nemhogy megvegyem...

Bár a Stalker utóérzés még mindig kísért, mivel meg lehet csinálni ezt kegyetlen jól is... Csak nem hiszem, hogy a mai játékokat megcsinálnák kegyetlen jól.

Ezennel le is került a játék az azonnali megvételre váró listamról és nagyon gyanakvóan nézek rá. Mindenképp játékosok véleményére fogok támaszkodni. Na ezekkel a hülye konfekció-marketingszövegekkel lehet elijeszteni egy fizető vevőt. Ha meg a játékot is így csinálták, mint ahogy most reklámozzák, akkor le is húzhatják a rolót tőlem.
10.
10.
Ben Reilly
Jaja, koszi az infot sracok. Teljesen el voltam tajolva igy xD
9.
9.
Formula1fanatic
Várom, jó lenne már egy fps ami le is tud kötni, nekem a wolf 2 is kevés volt eluntam félúton.
8.
8.
Egyszer megnézném, hogy arról írnak, milyen üres és egyhangú egy játék...

#7: Így van. Egyszerűen csak a Microsoft konferenciáján mutatták be. Ott volt ugyanúgy az AC Origins is például, mint One X húzócím.
7.
7.
frankdelgado
#4: Nem, biztos az rémlik, h only xox en fog a legjobban kinézni.
6.
6.
Zoli0507
#4: http://www.trustedreviews.com/news/metro-exodus-release-date-gameplay-news-trailer-story-preorder-2952446

Persze mert xbox one-on "mutatkozott" pàr "excìm" közè besùvasztva.
5.
5.
hedzsooo
#4: na, vki mar kezd trefas kedveben lenni. Persze, majd pont csak boxra, pont ez a jatek, lol
4.
4.
Ben Reilly
Nekem ugy remlett a 2017-es E3-rol, h only on xbox.
3.
3.
exonic
...arról nem is beszélve hogy az interjút a PS Magazinnak tették...
2.
2.
Ati1975
Pc,PS4,Xboxone-ra egyaránt jön. Soha se volt xbox ex,
1.
1.
Ben Reilly
Xbox-ra es PC-re. A magazinnal mar tudhatnak valamit
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...