Új gameplay videó érkezett a Far Cry folytatásához. Az IGN felvétele ugyanazt a küldetést mutatja be, azonban három különböző játékstílus mellett - hogy melyiket választod, az rajtad múlik, a feladat megoldásának csak a képzeleted szab határt.
Többféle módon is teljesíthetünk egy-egy küldetést a Far Cry 5-ben. Ha szeretnénk, mesterlövész-puskánkkal gondosan levadászhatjuk a szekta tagjait, de választhatjuk a lopakodást vagy az egyszerű hentelést is. Bárhogy is döntsünk, a társaink máshogy segítenek majd minket: Grace-szel kereszttűzbe csalhatjuk a rosszarcúakat, a kutyánk, Boomer kifigyeli és megjelöli nekünk őket a térképen, míg Nick egy repülőről osztja az égi áldást.
A Far Cry 5 március 27-én érkezik PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.
Ami pedig a Far Cry 1 - Crysist illeti, nem tudom, mikor játszottad újra utlojára az előbbit, de javaslom, vedd elő megint. Elég komoly nosztalgiavakság szagot érzek.
A Crysisról: Nem ment normálisan a gépemen, de annak idején semmi nem ment normálisan, megszokott volt a szaggatás, stb - nem voltunk gazdagabbak, hogy azonnal olyan rigem legyen, ami majd viszi. Emiatt jobban érdekelt a valós gameplay és a sztori mindenben, így nagyon egyszerű techdemonak neveznem a Crysist, mert kicsit sem vakított el sem az effektek, sem a textúrák grafikai minősége. Ha ezek pedig nem voltak képben, mi is maradt? Az erőváltogatás, ami egy darabig fun volt, de aztán hamar unalmas lett, a pályadizájn a Far Cryból, ami valóban jóféle volt, valamint egy faék egyszerűségű, unalmas sztori, valamint egysíkú, egyszínű, 0 karakterek, akik mennek benne előre. A gameplay sem adott semmi különlegeset az említett suit opciókon kívül, sőt, elég gyenge volt akkor is ha csak a Far Cry 1el vetettem össze - a lövészet ott sokkal jobban működött.
A feléig toleráltam ezekkel együtt, utána viszont már kényszerítenem kellett magam hogy tovább toljam, mert nagyon híres, nagyon imádják, csak lesz benne valami végül, ami miatt megéri. De nem volt.
(Véletlen, hogy a Ryse szintén a Crytech munkája? :D )
Am a Just Cause 3 mint vetélytárs jó lenne, de inkább a 2. Az volt a legjobb része annak is, a 3 már visszalépés, gyenge és unalmas utánérzés ahhoz képest.
Meg aztán nem tegnap kezdtem játszani, nem kell minden egyes játékot személyesen kipróbálnom, pláne, ha a széria korábbi részei nem ismeretlenek előttem, hogy azért viszonylag pontosan meg tudjam ítélni, mit is ér valójában. Márpedig 50 óra Far Cry 3 után néhány vágatlan gameplay videó bőséges, hogy tudjam, mennyi változást hoz a 4 vagy mennyiben más a Primal.
Ami a Crysissel való összehasonlítást illeti, történet terén fapados volt, de techdemónak nevezni erős túlzás. Azok szeretnek/szerettek így hivatkozni rá, akiknek savanyú volt, hogy nem bírta a gépe. Ami techdemó, az a The Order 1886 és a Ryse: Son of Rome. És azért a Crysis is elég nagy térképekkel dolgozott, meg aztán mégiscsak idén 11 éves, azóta a hardverek számítási teljesítménye akkorát nőtt, hogy a telefonom is röhög az akkori csúcs PC-ken és hetedik generációs konzolokon. Meg ugye azóta jött egy Just Cause 3 is.
https://www.youtube.com/watch?v=3BnXz-7-y-o
Azzal egyet értek, hogy cseppet hülyén néz ki, ahogy a bombázás meg se égeti a háztetőket, de ha a Crysist citáljuk ide, nem lehet igazán összevetni a kettőt, mert hiába vannak nagy mapok abban a nagyon mutatós techdemóban, ami a Crysis volt, egy open world játékkal nem lehet összevetni, és az sem véletlen, hogy a Crysis 2re és 3ra visszavettek kb mindenből a grafikán kívül.
Korábbi hozzászólásban volt, de említetted a COD készítési sebességét, és arra reagálva, véleményem szerint ez még mindig többet ér, mint egy lineáris corridor shooter, amiben belehajít az ember 4 órát, és kész - természetesen singleplayerre gondolok. Erőfeszítés még van benne, "bántani sem bánt" senkit, az Ubi pedig nem mintha kiadna valami más, érdekesebb dolgot amit emiatt nem tud. Unaloműzőnek és powerfantasynak jó, sok ember pedig pont ennyire vágyik a játékoktól.
De amúgy, ezt nem támadásként mondom, de visszaolvasva a kommentek között láttam, hogy a 4-et és a Primalt nem játszottad. Ezek szerint videókból tudod milyen, az pedig nagyon nem fedi át azt, milyen leülni és tolni valamit. A 4nél megadom, hogy valóban ugyanaz mint a 3, minimális újításokkal, de a Primal például egészen másféle állat, olyannyira másféle, hogy meg is bukott a pénztárnál. A gameplay loop még mindig hasonló, de a setting miatt teljesen másféle játékstílust követel, a szelídítési rendszer pedig nagyon jó addíció.
Amiért pedig még mindig fogy, az a tény, hogy a játék önmaga vetélytársa. Nem sok másik van, hasonló minőségben, ahol felszabadíthatsz egy nagy területet, azokkal az eszközökkel partizánkodva végig az említett területen, amikkel csak akarsz, miközben kapsz egy kompetens sztorit, ami megy is valahova, nem csak a következő cutsceneig (a 4et sokan savazzák, de ennek ellenére legalább olyan jó volt ezen a téren mint a 3). Nagy szabadságfok, sok tennivaló - akkor is, ha a nagyja ugyanaz, csak máshol - többnyire nagy fegyverarzenál, amiből válogatni lehet.
Az 100%ig igaz, hogy lenne hová fejlődnie a sorozatnak - hogy fog e, az más kérdés - de ahogy most van, a rókabőrözés mellett is elfogadható, érthető, miért fogy még.
(Személy szerint jobban örültem volna egy vadnyugati verziónak, ahogy azt pletykálták, de egyszer talán olyan is lesz.)
Ehhez képest ebben az évtizedben gyakorlatilag, amit érdemben fel tudnak mutatni, az pár budget játék (I am Alive, Valiant Hearts, Child of Light) és AAA a Black Flag, Blood Dragon és a South Park. AAA szinten kevés kivételtől eltekintve az előző évtizedben indított sorozataikat fejik.
Miért változtatnának az Assa vagy far cry sorozaton ha Pistike úgyis megveszi, nem éri meg a kockázatot.
Mondjuk nem kell annyit kockáztatni mint a nintendo a zeldával, de egy olyan óvatos fejlődés mint a GTA-kban van elvárható lenne.
a 4 szerintem azért lett olyan borzasztó, mert a játékmechanika mellett a karaktereket és azok szerepét is gondolkodás nélkül átemelték a 3-ból - őrült főgonosz, aki ellen személyes bosszúhadjáratot fojtatsz; segítők, akik titokban nem is állnak annyira a te oldaladon; flúgos mellékkarakterek; a főszereplő kb. nulla személyisége. a Blood Dragon-ban és a Primal-ban is a játékoskarakternek volt hogyúgymondjam karaktere - az ötben az a választható nemmel és a coop-ra való ráfekvéssel ezt bizonyára teljesen kinyírták s megint mindenki zakkant és flúgos. nagyon érdekes...
Amúgy, akinek tetszik, és nem zavarja hogy egy total conversion az egész, miért ne vehetné meg megint? Ez még mindig jobb mint az évi COD, mert itt legalább szabadabb vagy, nem scriptelik rád a házat, és gondolkodnod is kell kicsit arról, hogy menj neki egy nagyobb kihívásnak. Ha a szokásaikat tartják, akkor lesz a sztorinak a felszínes mivolta mellett egy komolyabb hátsó szála is, ahogy a 3nak és 4nek is volt a felnőtté válással, valamint a körökkel, amik folyamatosan lemennek, és minden karakter a szolgájuk.
Ha nem tetszik a rókabőr, nem kell megvenni, ennyi a tanulsága az egésznek. Az Ubi figyel a pénzmozgásra - nem véletlen ölték meg a Prince of Persiát, meg pihentették az AC-t egy évig - szal ha elég ember unja a banánt, nem lesz több ilyen. Ha pedig nem, akkor kit érdekel, hogy van? Ki az, aki az UBitól még forradalmi újítást vár? Beálltak már a kényelmes biztonságos receptekre, és csak egy nagyon komoly bukás fogja őket kimozdítani belőle. Az a bukás nem lehet Far Cry, mert akármennyire sírnak az emberek, hogy másolat, maga az alap amit másolnak egy nagyon jól és okosan összerakott játék, aminél a szórakoztató gameplay loop elhiteti az emberrel, hogy megérte.
De úgy néz ki ez a játék már nem tűnik annyira Far Cry-osnak, sokkal szabadabb... Valaki tudja hogy lesz e benne tömeges állatszex meg orgia? Kik lesznek benne a fő ellenfelek? Az állatok vagy az emberek?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.