A SuperData legutóbbi elemzése szerint fényes jövő előtt állnak az AR- és az MR-technológiák. Persze a VR sem panaszkodhat, de az elemzőcég úgy számol, hogy az előbbi kategóriát erősítő kiegészítők és játékok 2021-re nagyobb forgalmat generálhatnak a lakossági piacon, mint a VR. A növekedésről az alábbi ábra ad számot:
Habár távolinak tűnhet a fordulat, valójában már most is vannak előjelei. A SuperData szerint a tavalyi év volt az első, amikor az AR- és MR-megoldások több befektetői tőkét vonzottak, mint a VR-technológiák: az 1,9 milliárd dollárnyi befektetett pénzből 1,4 milliárd jutott az augmented reality- és a mixed reality-eszközöknek; az elemzők szerint sokakat egyértelműen a Pokémon Go ihletett meg.
A SuperData egyébként is azt gondolja, hogy a mobilos AR hajtja majd a szegmenst a következő években, elvégre a klasszikus AR-eszközök még mindig nagyon drágák.
Ha jól értem, akkor az oldallal van gondod, hogy miért közöl olyan cikkeket, ahol globális technológiák jövőjét/esélyeit firtatják? Jó lenne, ha fojesz észbe kapna, és inkább azt elemezné, hogy itthon mennyi támogatást kap.
VR egy brutál jó cucc, aki nem próbálta még annak azt mondom próbálja ki, mert hihetetlen élményt nyújt, de ettől függetlenül nem látom benne azt, hogy tényleg ez lenne a jövő, ha megnézitek milyen normál játékok a sikeresek és slágerek a világban és megnézitek bármelyik vr szemüveg játék kínálatát hát köszönő viszonyban sincsenek egymással. Ráadásul a technika miatt amit mögé kell rakni a fejlődése elég kétséges még egyenlőre.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.